به گزارش پارس ، غلامرضا سمندر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست سنگین ۴ بر ۲ گسترش فولاد مقابل مس سرچشمه اظهار داشت: باخت بسیار بدی بود و اصلا انتظار چنین نتیجه ای نداشتم. به نظر من هرچه قدر صعودمان به لیگ برتر شیرین بود این باخت تلخش کرد و ناراحت شدم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید با این صعود انگیزه بازیکنان تان برای ادامه کار کمتر شده است، گفت: خود من هم همین نظر را دارم، اما باید تا آخر با قدرت ادامه دهیم. تیم های دیگر هم برای ماندن در لیگ یک و صعود به لیگ برتر می جنگند و نباید حق کسی ضایع شود.

مدیرعامل گسترش فولاد در مورد اینکه برنامه های این تیم برای لیگ برتر چیست، عنوان کرد: هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته ایم و منتظریم لیگ یک به پایان برسد. روز گذشته هیئت مدیره باشگاه در مورد بودجه برای فصل آینده جلسه داشت که به نتیجه نرسید و قرار است هفته آینده نشست دیگری برگزار شود. همه چیز منوط به تصویب بودجه باشگاه است.

سمندر در پاسخ به این سوال که آیا ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر را مثبت ارزیابی می کند یا خیر، تاکید کرد: با توجه به کمبود امکانات و نبود زیرساخت ها ۱۶ تیم هم برای لیگ برتر زیاد است. تیم هایی که در لیگ برتر حضور دارند و امکانات شان تقریباً مناسب است، به تعداد انگشتان ۲ دست است و نباید انتظار داشته باشیم که تیم ها کاهش پیدا نکنند.

تیم فوتبال گسترش فولاد ۲ هفته پیش از پایان لیگ دسته اول صعود خود را به لیگ برتر مسجل کرد.