به گزارش پارس ، حسن میزاآقابیک در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تشکیل تیم جوانان راگبی ایران گفت: قرار است دومین دوره مسابقات جوانان قهرمانی آسیا برگزار شود که برای نخستین بار در این رقابتها شرکت خواهیم کرد. دوره قبلی این مسابقات در سنگاپور برگزار شده بود که تیم کشورمان حضور نداشت اما این بار با تشکیل تیم جوانان برای نخستین بار در رده جوانان رقابتهای قهرمانی آسیا حضور خواهیم داشت و امیدواریم تجربیات خوبی کسب کنیم.

وی افزود: روز دوشنبه این هفته جلسه ای در خصوص انتخاب مربیان تیم های جوانان تشکیل می دهیم و مربیان مورد نظر را انتخاب می کنیم. از چهار مربی در رده آقایان و چهار مربی در رده بانوان برنامه خواسته ایم که مورد بررسی قرار گرفت و در هر رده دو مربی انتخاب خواهند شد. ضمن این که منتظر اعلام زمان امتحانات مدارس هستیم تا برنامه رقابتهای انتخابی تیم جوانان را اعلام کنیم.

رییس انجمن راگبی با بیان این که اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران از روز ۲۸ فروردین ماه تشکیل می شود، خاطرنشان کرد: در صدد این هستیم تا یک مسابقه تدارکاتی را با تیم ملی آذرباییجان برگزار کنیم که به خاطر مسایل مالی درخواست کردیم این دیدار در تهران برگزار شود. همچنین با کنفدراسیون آسیا مکاتبه کردیم و عنوان کردیم آماده استقبال از هر تیمی برای برگزاری دیدار دوستانه در تهران هستیم و هزینه های سفر و اقامت تیم ها را نیز پرداخت خواهیم کرد.