به گزارش پارس ، الهلال عربستان در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می رود.

الهلالی ها هفته گذشته در ورزشگاه خانگی خود متحمل شکست تلخی برابر استقلال شدند و تنها در صورت پیروزی در دیدار فردا شب (سه شنبه) می تواند به صعود از گروه خود امیدوار باشد.

فهد المفرج، مدیر بخش فوتبال الهلال شرایط روحی بازیکنان تیمش را برای دیدار حساس برابر خوب ارزیابی کرد.

او گفت: متاسفانه به محض این که تیم دچار شکست می شود، همه شرایط روحی بازیکنان را بد توصیف می کنند و برعکس آن در صورت پیروزی همه چیز ایده آل می شود. باید بگویم که بازیکنان الهلال در شرایط روحی بسیار خوبی به سر می برند و سرمربی تیم آنها را کاملا مهیای دیدار برابر استقلال کرده است. تمرکز ذهنی بازیکنان بسیار خوب است. ما نمی توانیم وارد ذهن یک بازیکن شویم، فقط می توانیم آنها را از لحاظ فنی و ذهنی مهیا کنیم. فکر نمی کنم که یک بازیکن بدون روحیه و برای شکست به میدان برود. هنوز شانس زیادی برای صعود داریم اگر چه با شکست برابر استقلال شرایط برایمان سخت شد، با این حال متعقدم که هنوز می توانیم به دور بعد صعود کنیم. برای کسب سه امتیاز به تهران می رویم. تنها در این صورت است که می توانیم به صعود امیدوار باشیم.

او درباره صحبت های امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال نیز گفت: تمرکز ما فقط بر روی مستطیل سبز است. مسایل دیگر به باشگاه ربط دارد. در کل باید بگویم که منتظر بدترین شرایط در تهران از جمله تاخیر در پرواز، تاخیر در فرودگاه و ترافیک در راه هتل هستیم!

المفرج درباره شکست تلخ تیمش برابر استقلال گفت: بدون شک این شکست برای ما سنگین بود چرا که در آن دیدار بازیکنان نمایش خوبی داشتند و تنها در چند دقیقه تمرکز خود را از دست دادند که همین موضوع برای از دست دادن سه امتیاز حساس کافی بود. به هر حال این فوتبال است. گاهی اوقات تیم با وجود نمایش ضعیف پیروز می شود و گاهی اوقات هم با وجود بازی خوب نتیجه ای به دست نمی آید. در کل بگویم که شکست برابر استقلال چند دلیل داشت، از جمله وجود ۹ بازیکن جوان و بی تجربه در ترکیب تیم و از طرف دیگر با تجربگی بازیکنان ایرانی و حضور چند بازیکن بالای ۳۰ سال در ترکیب این تیم، این ها از مهم ترین دلایل شکست ما در دیدار برابر نماینده ایران بود. ما تا آخرین دقایق بر روی دروازه حریف فشار آوردیم که این نشان می دهد بازیکنان الهلال از نظر بدنی در شرایطی خوبی قرار داشتند.