مصطفی بهرامی ، عنوان کرد: در رقابت های جهانی قطر که مهر ماه امسال برگزار شد توانستیم 13 مدال شامل 4 طلا ، 3 نقره و 2 برنز بدست آوریم و 10 سهمیه مستقیم ریو  را کسب کردیم، اما در رقابت های آسیا و اقیانوسیه عملکرد فوق العاده ای داشتیم و موفق به کسب 40 مدال شامل 23 طلا ، 10 نقره ، 7 برنز شدیم و توانستیم در جدول رده بندی توزیع جدول در جایگاه نخست قرار بگیریم.  
 
وی افزود: با توجه به اینکه تیم دوم دو و میدانی معلولین به این رقابت ها اعزام شد اما عملکرد ورزشکاران از لحاظ کسب نشان های رنگارنگ و نیز ثبت 5 رکورد آسیا به نام ایران به قدری بالا بود که می توانیم به دریافت سهمیه غیر مستقیم پارالمپیک ریو بر اساس فرمول IPC  امیدوار باشیم و به احتمال زیاد تعداد سهمیه ها به بالای 20 عدد افزایش می یابد. 
  
بهرامی در خصوص مسابقات بین المللی فزاع گفت: تیم سوم دو و میدانی با تعداد 53 ورزشکار25 اسفند ماه  به مسابقات اعزام می شوند و تا یکم فروردین به  رقابت می پردازند که این مسابقات نیز از نظر کلاس بندی و کسب رنکینگ جهانی بسیار مهم است و پس از پایان آن سهمیه ها بین 8 نفر اول رنکینگ جهانی سال 2014-2015  تقسیم می شود. 
 
وی ادامه داد: شرایط میزبانی نسبت به مسابقات قطر از سطح پایین تری برخوردار بود و کمیته پزشکی از نظر کلاسبندی ورزشکاران خیلی سخت گرفتند و میزان استرس در تیم را افزایش دادند اما داوری بدون مشکل انجام شد. 
 
سرمربی تیم ملی در پایان گفت: جا دارد از همراهی مسئولان محترم کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون، انجمن، مربیان و سایر افرادی که هر کدام به نوعی در موفقیت‌های تیم ملی سهیم هستند و شرایط اعزام ملی‌پوشان به این مسابقات را فراهم کردند، تشکر و قدردانی کنم.