به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، آبی پوشان برای اینکه از گروه مرگ به عنوان صدرنشین صعود کنند باید در دو بازی خانگی خود برابر الهلال عربستان و الریان قطر ۶ امتیاز بگیرند؛ مسئله ای که دور از دسترس نیست.

استقلال در بازی رفت مقابل الهلال با وجود انجام بازی ناجوانمردانه باشگاه عربستانی در فرودگاه ریاض و با وجود خستگی ناشی از بازی ۱۲۰ دقیقه ای مقابل سپاهان در جام حذفی توانست با ارائه یک بازی هوشمندانه و منطقی در ریاض پیروز شود و به صدرنشینی خود در آسیا ادامه بدهد.

استقلال سه شنبه مشکلاتی به مراتب کمتر از بازی رفت در ریاض دارد. آبی پوشان در ورزشگاه خانگی و مقابل تماشاگران و هواداران دو آتشه خود بازی می کنند. آنها زمان کافی برای استراحت را هم داشته اند بنابراین همه چیز برای دومین پیروزی متوالی مقابل الهلال عربستان مهیاست.

هرچند امیر قلعه نویی و دستیارانش به خوبی می دانند که نباید خود را از پیش برنده بدانند زیرا تیم الهلال عربستان که با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته هیچ چیز برای از دست دادن ندارد و با تمام قدرت به میدان می آیند تا شاید بتوانند در تهران امتیازی کسب کنند.

الهلال در بازی با استقلال انتحاری بازی خواهد کرد و استقلال هم باید مثل دیدار رفت منطقی، هوشمندانه و با تمرکز بازی کند تا همچنان در گروه مرگ آقایی کند و به صدرنشینی خود ادامه بدهد.

الهلال که اکنون به رده سوم لیگ عربستان سقوط کرده شب سختی را در تهران و مقابل استقلال و هواداران پرشور و پرشمارش خواهد داشت. استقلال ایران برخلاف عرب ها سعی کرده با میزبانی شایسته و میهمان نوازی ایرانی آبی پوشان عربستانی را در مستطیل سبز مقهور توانایی های فنی خود کند.

در گروه D استقلال ایران با ۷ امتیاز صدرنشین است، العین امارات ۶ امتیازی در رده دوم است. الهلال سه امتیازی سوم و الریان قطر هم با یک امتیاز در رده چهارم قرار دارد.