تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات 2 بازیکن به نام های امید سینگ و فیلیپه سانتوس جذب کرد. 
 
هافبکی که اصالتی برزیلی دارد اما برای تیمور شرقی در به میدان می رود و برای یک نیم فصل مبلغی معادل 280 میلیون تومان دریافت می کند. 
 
دوس سانتوس از هفته هجدهم مجور بازی در ترکیب استقلال خوزستان را کسب کرد و اتفاقا در همان هفته نیز ، نخستین بازی‌ خود را برای این تیم مقابل فولاد به مدت 29 دقیقه انجام داد. 
 
دوس سانتوس سپس به دلیل مصدومیت  هفته نوزدهم و بیستم را روی نیمکت نشست و در هفته بیست و یکم موفق شد مقابل صبای قم یک دقیقه به میدان برود ، دوس سانتوس سپس در  هفته 22 نیز در دقیقه 83 جای رحیم زهیوی را گرفت تا تنها 7 دقیقه مقابل سیاه جامگان بازی کند. 
 
نکته جالب درباره خرید 280 میلیونی استقلال خوزستان اضافه وزن عجیبی است که به وضوح مشاهده می‌شود و باید منتظر ماند و دید ، خرید 280 میلیونی آبی ها برای یک نیم فصل چه عملکردی را به نمایش می گذارد؟ 
 
خرید جدید استقلال خوزستان برای 13 بازی 280 میلیون به جیب خواهد زد و اگر او از نیم فصل نخست پیراهن استقلال خوزستان را به تن می‌کرد به طور قطع  560 میلیون، یعنی دو برابر نیم فصل هزینه روی دست ویسی می گذاشت. 
 
 پیش از دوس سانتوس یک خارجی دیگر به نام ادواردو سوارز فریرا ، گرانترین بازیکن استقلال خوزستان محسوب می شد ، هافبکی که با قراردادی 450 میلیونی جذب تیم ویسی شد اما هرگز فرصت بازی در ترکیب اصلی را پیدا کرد. 

 حال دوس سانتوس رکورد فریرا را شکسته و عنوان گرانترین بازیکن استقلال خوزستان را نصیب خود کرده است.