محمد باقر نوبخت و هیات همراه به منظور تشویق و ترغیب خیرین عرصه ورزش و مساعدت در برطرف ساختن مشکلات ورزشکاران در هتل المپیک حضور یافتند.

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز به جهت پرداختن به ضرورت حضور ورزشکاران در مسابقات المپیک و میادین جهانی به دستور رئیس جمهور وارد عرصه ورزش شدم.
 
نوبخت در ادامه گفت: روز گذشته رئیس جمهور نامه‌ای به من دادند مبنی بر اینکه در اسرع وقت مسائل مربوط به امور مالی را بررسی کنم و ظرف روزهای باقی مانده تا پایان سال در جهت تامین این موارد بر آییم و شرایطی که برای این مسابقات لازم است فراهم سازیم و به خصوص در بحث ارتقای روحیه ورزشکاران مثمر ثمر واقع شویم.
 
نوبخت در خصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: در این موضوع تخصصی توضیحات بیشتر را وزیر محترم ورزش خواهند داد و من برای تشکر از خیرین آمدم و همچنین برای اعلام این ماموریت رئیس جمهور برای ورزشکاران و به خصوص قهرمانان ملی و المپیکی و امیدوارم بتوانیم در عرصه‌های بین المللی موفقیت‌های ورزشکاران را شاهد باشیم.
 
گودرزی: خادم باید پاسخگوی نامه نگاری باشد/ حضور نوبخت نشانه مساعدت رئیس جمهور با ورزش است 
 
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از خیرین نیکوکار به مناسبت هفته نیکوکاری تقدیر و آنها را دعوت به حمایت از ورزش کردیم. 
 
وزیر ورزش در ادامه اظهار کرد: امیدوارم این نهضتی که شروع شده ادامه پیدا کند و طبیعتا برای تمام پروژه‌های ما باید مردم وارد عرصه شوند و کمک کنند. دولت به تنهایی قادر نخواهد بود پروژه‌های وسیع و گسترده را به اتمام برساند و نیازمند کمک است. 
 
وی در ادامه گفت: مسیری که در ورزش است دولت به تنهایی نمی‌تواند آنها را به پایان برساند. ما در این میان به کمک بخش خصوصی هم نیاز داریم و امیدواریم خداوند نگه دار این افراد خیر باشد. 
 
گودرزی در خصوص نامه اخیر رسول خادم به رئیس جمهور نیز گفت: چرای این سوال را من نمی‌دانم. چرایی این سوال را باید از آقای خادم و دوستانشان جویا شوید.
 
وی در خصوص حضور نوبخت در عرصه ورزش گفت: امیدوار هستیم ظرف این هفته و هفته آینده با توجه به مساعدت وی اینها تبدیل به عدد و رقم شود و شاهد اردوهای مفید، برنامه ریزی های مدون در جهت رسیدن به المپیک پیدا کنیم. 
 
محمود گودرزی در پایان گفت: در خصوص اساسنامه هیچ صحبتی ندارم و ترجیح می‌دهم در این خصوص فعلا اظهار نظری نکنم.