به گزارش پارس ، به نقل از" ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آلکس سوسی در نامه اش به فدراسیون های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاهها و زمان برگزاری دیدارها در گروه های مختلف در مرحله مقدماتی تا مراحل حذفی و نیمه نهایی و رده بندی و فینال را اعلام کرده است.

بر این اساس دیدارهای جام ملتهای آسیای ۲۰۱۵ در شهرهای سیدنی، ملبورن، بریسبان، کانبرا و نیوکاسل برگزار می شود.

ورزشگاههای میزبان رقابتها هم به شرح زیر است:

ورزشگاه استرالیا که در شهر سیدنی قرار دارد و ۷ بازی در این ورزشگاه انجام می شود و میزبان بازیهای یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال هم هست. این ورزشگاه ۸۴ هزار نفر گنجایش دارد.

ورزشگاه مستطیلی ملبورن که از نامش پیداست در شهر ملبورن قرار دارد و ۳۰ هزار نفر گنجایش دارد. در این ورزشگاه قرار است مراسم افتتاحیه رقابتها، چند بازی مرحله مقدماتی و یک بازی مرحله یک چهارم نهایی که جمعا ۷ بازی می شود برگزار شود.

ورزشگاه بریسبان هم در شهر بریسبان است و ۵۲۵۰۰ نفر گنجایش دارد و قرار است ۷ بازی شامل بازیهای مرحله یک چهارم و چند بازی مرحله مقدماتی در آن برگزار شود.

ورزشگاه کانبرا ورزشگاه دیگری است که در شهر کانبرا قرار دارد و با ۲۵۰۰۰ نفر گنجایش میزبان ۷ بازی مرحله مقدماتی و یک چهارم نهایی است.

ورزشگاه نیوکاسل در شهر نیوکاسل با ۳۳۰۰۰ نفر گنجایش، میزبان ۴ بازی نیمه نهایی و رده بندی ویک بازی مرحله گروهی خواهد بود.

لازم به ذکر است رقابتها از روز جمعه ۹ ژانویه ۲۰۱۵ برابر ۱۹ دی ۱۳۹۳ آغاز می شود و روز شنبه ۳۱ ژانویه ۲۰۱۵ برابر با ۱۱ بهمن ۹۳ به پایان خواهد رسید.