به گزارش پارس ، به نقل از مهر، افشین ناظمی شامگاه امروز شنبه و پس از شکست ۵ بر ۶ تیمش برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: من به تیم پرسپولیس به دلیل این برد و حضور در فینال جام حذفی تبریک می گویم. بازیکنان دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به معرض نمایش گذاشتند و در جریان بازی منطقی و حساب شده بازی کردند اما ما در نیمه دوم ما با تغییر تاکتیک و بویژه تعویض هایی که انجام دادیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی در همین خصوص افزود: نتیجه این بازی هجومی این بود که در نیمه دوم موقعیت های خوب زیادی را بدست آوردیم که متاسفانه فقط یکی از آنها تبدیل به گل شد. به هر حال زیبایی فوتبال بویژه جام حذفی در همین است.

سرمربی تیم فوتبال داماش تاکید کرد: من از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم چون آنها از حداکثر توان خود مقابل پرسپولیس استفاده کردند. خوشحالی من به دلیل رفتار تماشاگران و هواداران تیم داماش است چون آنها دو هفته است که زمانی که ما بازی را به حریف واگذار می کنیم پس از بازی می ایستند و کل تیم را تشویق می کنند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه یک عده از ۲۷ اسفند سال گذشته با صحبت ها و رفتارهای خود، تیم ما را به چالش برده و شایعات زیادی را علیه تیم ما بوجود آوره اند. درود به شرف عابدینی که مردانه مقابل این چالش ها ایستاد و از تیم حمایت کرد. عملکرد بازیکنان را نیز که خودتان درون زمین دیدید که نیاز به هیچ توضیح بیشتری ندارد.

ناظمی تاکید کرد: من واقعا متاسفم برای کسانی که از ۲۷ اسفند با روح و روان ما بازی کردند و می خواستند تیم را به حاشیه ببرند. متاسفانه آقایان بعد از بازی با گهر با بازیکنان تماس گرفتند و گفتند بخشی از قراردادهای آنها را پرداخت خواهند کرد که ما دیدم سال هم تحویل شد اما این اتفاق نیفتاد. بازیکنان ما از دی ماه یک ریال نگرفته اند و همین مسائل بر روند روحی و کاری آنها به تدریج تاثیر می گذارد امیدوارم هر چه سریعتر وضعیت باشگاه و در نتیجه بازیکنان زودتر مشخص شود.

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیسی ها از وضعیت بازی در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی ناراضی بودند گفت: موجودی شهر رشت همین است و هر تیمی می خواهد با ما در رشت بازی کند باید برای بازی بر روی زمین چمن مصنوعی برنامه ریزی کند. همه تیم های ایران به رشد می آیند و در ورزشگاه عضدی بازی کرده و هیچ گله ای ندارند همانطور که ما به شیراز می رویم و در زمین چمن مصنوعی بازی می کنیم.