به گزارش پارس به نقل از فارس،پس از آنکه عربستانی بهانه‌جویی کردند تا به ایران برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیایند در نهایت AFC ضرب الاجلی را مشخص کرد و قرار شد بازی‌های دو کشور تا تاریخ 25 اسفند به تاخیر بیفتد تا تصمیم نهایی را بگیرد.


دو هفته مانده به رای نهایی AFC سعودی‌ها کماکان تهدید می‌کنند که در صورت عدم برگزاری بازی‌ها در کشور سوم از رقابت‌ها کناره‌گیری می‌کنند.

امروز احمد الخمیس دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان در مصاحبه با روزنامه الریاضیه اظهار داشت: اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست ما موافقت نکند و با وجود عدم برگشتن روابط سیاسی دو کشور به روال عادی تصمیم بگیرد بازی‌ها در کشوری سوم برگزار نشود ما از این رقابت‌ها کناره‌گیری می‌کنیم. اگر چه AFC درخواست اماراتی‌ها را رد کرد و آنها در ایران بازی کردند اما دلیل نمی‌شود ما همد آنجا بازی کنیم.

وی تاکید کرد: AFC تا تاریخ 15 مارس(25 اسفند) فرصت داد تا دو کشور روابط دیپلماتیک خود را به حال عادی برگرداند در غیر این صورت بازی‌ها به کشوری سوم انتقال پیدا می‌کند. ما در آن جلسه کشور امارات را به عنوان میزبان بازی‌ها پیشنهاد دادیم که کمیته اجرایی مسابقات با آن موافقت مکرد اما فدراسیون ایران کشوری را پیشنهاد نداد.
 
دبیرکل فدراسیون عربستان: هرگز در ایران بازی نمی‌کنیم