به گزارش پارس ، مدیرعامل نفت آبادان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره شایعه های به وجود آمده مبنی بر ماندن نفت در لیگ با خرید امتیاز تیم دیگر یا ادغام با نفت تهران توضیح داد: این خبرها خنده دار است. تیم سقوط کرده است و می خواهیم چه کار کنیم؟ ! اما موضوعی که در حال حاضر پیگیرش هستیم ۱۸ تیمی شدن لیگ است. هیات رییسه فدراسیون هم آن را در دستور کارش قرار داده است. به هر حال این تصمیم اصولی نبوده و از طرفی هم آن را ابتدای فصل اعلام نکرده بودند.

گودرزی در ادامه در پاسخ به این پرسش که نفت با ۱۸ تیمی شدن هم در لیگ نمی ماند، افزود: به هر حال شاید ۱۸ تیمی شد و ما ماندیم. در این صورت بین ما، گهر و پیکان، یک تیم به پلی آف خواهد رفت. اگر هم سقوط کردیم برنامه ریزی را برای فصل آینده انجام خواهیم داد تا یک ساله به لیگ برتر برگردیم. با این حال صحبتی از ادغام و خرید امتیاز نیست.

مدیرعامل نفت در ادامه با عذرخواهی از مردم آبادان افزود: درست است که بی ثباتی به مدیرعاملی من ختم شد اما یکی از مهم ترین علل سقوط بود. ما همه جور تغییر داشتیم و فقط بازیکنان را نتوانستیم عوضی کنیم وگرنه این کار را می کردیم. ما مدیرعامل، سرمربی و حتی هیات رییسه را برای چند بار تغییر دادیم. ای کاش از ابتدا منطقی تر تصمیم گرفته می شد.

خلیل صالحی مدیرعامل پیشین نفت هم که دو ماه پیش از سمت خود کنار رفت به ایسنا گفت: متاسفانه نفت از ابتدای فصل مشکل داشت. با این حال من به سهم خودم بابت زمانی که در نفت بودم از مردم آبادان عذرخواهی می کنم. این تیم در حالی به لیگ یک رفت که حتی یک ریال هم به بازیکنان و مربیان بدهی نداشت.

وی افزود: نفت تنها باشگاهی در دنیاست که سه بار مدیرعامل و هیات مدیره و چهار بار هم سرمربی اش را در طول یک فصل تغییر داد. فوتبال چیزی نیست که با فوت کوزه گری درست شود. وقتی مدیریت تا این حد متزلزل است، چه برنامه ای را می تواند اجرا کند؟ مدیرعامل با این همه تغییر نمی تواهند برنامه آنی هم داشته باشد چه برسد به برنامه کوتاه مدت.