به گزارش پارس به نقل از مشرق،در این بیانیه آمده بود که تماشای 4 بازی خانگی باقیمانده استقلال تا پایان فصل برای کسانی که عضو سامانه 3090 شده‌اند، رایگان خواهد بود. این در حالی است که سازمان لیگ قیمت بلیت طبقه دوم آزادی را هزار تومان کرده است و با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید که عضویت در سامانه 3090 به ضرر تماشاگران است.

هم اکنون کسانی که می‌خواهند عضو سامانه 3090 شوند باید برای خرید بسته اس‌ام‌اسی آن ماهی 6 هزار تومان پرداخت کنند که اگر این مبلغ را تقسیم بر تعداد بازی‌های انجام شده در یک ماه کنید متوجه می‌شوید که به نفع هواداران است که همان بلیت هزارتومانی را پرداخت کنند و به استادیوم بروند.

در اسفندماه تنها 2 بازی در لیگ‌برتر انجام می‌شود که اگر تماشاگران در این ماه بخواهند عضو سامانه 3090 شوند باید مبلغ 3 هزار تومان برای هر بازی پرداخت کنند، یعنی 3 برابر بیشتر از تعرفه‌ای که سازمان لیگ تعیین کرده است.

اما در فروردین هم 3 بازی انجام می‌شود که یکی از آنها بازی بین استقلال و پرسپولیس است که بلیت آن طبق قانون نمی‌تواند مجانی شود بنابراین قیمت تمام شده هر بازی برای تماشاگرانی که عضو این سامانه هستند، 3 هزار تومان می‌شود که باز هم 3 برابر بیشتر از قیمت تعیین شده سازمان لیگ است. در اردیبهشت که آخرین ماه برگزاری لیگ پانزدهم است 4 بازی برگزار می‌شود که باز هم اگر آن را تقسیم بر 6 هزار تومان کنید قیمت هر بلیت 1500 تومان می‌شود که باز هم بیشتر از تعرفه سازمان لیگ برای طبقه دوم است.