حسین قدوسی اظهار داشت: در حالی باشگاه استقلال با برگزاری دربی 80 در روز پنجشنبه مخالفت کرد که مسابقه رفت دو تیم به درخواست و اصرار باشگاه استقلال هفت روز به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند که بهتر است مسابقات حساس روز پایانی و تعیین تیم قهرمان با دربی همزمان نباشد و حتی مهدی تاج و بهروان اعلام کردند اگر استقلال شانسی برای کسب سهمیه نداشته باشد مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه برگزار می‌شود. تا ضمن همزمان نبودن این مسابقه با بازی‌های هفته پایانی پرسپولیس یک روز بیشتر برای بازی با الهلال عربستان استراحت کند و با خیال‌ راحت‌تر در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تصریح کرد: وقتی با مخالفت استقلال مواجه شدیم این مسئله برایمان عجیب بود زیرا پرسپولیس نماینده ایران می‌توانست با استراحت بیشتر بهتر شرایط بهتری در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد آن هم در حالی که دربی رفت که قرار بود 30 آبان برگزار شود به خاطر بازیکنان ملی پوش استقلال 7 آذر برگزار شد در حالیکه ایران با کره جنوبی روز 27 آبان بازی داشت اما استقلالی‌ها با برگزاری دربی در روز 30 آبان مخالفت کردند.

وی افزود: همان زمان هم اخبار ضد و نقیضی در مورد اینکه باشگاه استقلال نامه نگاری کرده تا فغانی داور دربی رفت نباشد به گوش رسید. اخباری که تأئید و تکذیب می‌شد.