به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،علی‌اکبر طاهری ضمن حضور در نشست خبری اظهار داشت: عمده مشکلات باشگاه به مسائل مالی ارتباط پیدا می‌کند،اما در حال حاضر در زمینه تامین بودجه با برانکو ایوانکوویچ به جمع‌بندی رسیدیم.توانستیم عمده مشکلات را حل کنیم و زمینه تعامل با بازیکنان را فراهم آوریم.

 
وی در ادامه تاکید کرد:مشکلات مالی همیشه وجود دارد ولی کنترل شدنی ست. ما برای این موضوع  باید برای باشگاه درآمدزایی کنیم، چرا که اگر این اتفاق نیافتد، به مشکل می‌خوریم.در شرایطی مناسب توانستیم با اسپانسرمان به یک درآمدزایی برسیم.
 
طاهری در ادامه افزود:ما در طرح ساماندهی هواداران باشگاه با بهره گیری از یک سامانه قصد داریم با در اختیار قراردادن کارت های اعتباری این عزیزان را زیر پوشش های حمایتی باشگاه قرار دهیم.
 
وی در مورد وجود شکایاتی که گاها منجر به کسر امتیاز از این باشگاه می شود گفت:  خیلی خوشبینانه بگویم که تا امروز جلوی کسر  حداقل 18 امتیاز را از باشگاه گرفته ایم.متاسفانه  هم اکنون  12 پرونده  را درپیش داریم که باید حل شود البته 2 مورد از آن بتازگی حل شده است.حالا دو پرونده دیگر برای ما آمده که باید آنها را  نیز حل کنیم. این قول را می‌دهیم که به امید خدا مشکلی به وجود نیاید.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس  همچنین در مورد شکایت دیگری که از سوی یک شرکت خارجی است گفت:این مسئله مربوط به گذشته است یعنی زمانیکه باشگاه تصمیم گرفت با سرمایه گذاری در یک شرکت تازه تاسیس درامدزایی داشته باشد. اما بعد از مدتی کارهای مربوط به قرارداد متوقف شد و این شرکت با طرح شکایتی خواستار غرامت سنگینی شد. ما با پیگیری از مراجع قانونی سعی داریم این مشکل را برطرف کنیم.