به گزارش پارس به نقل از ایسنا،کریستیانو رونالدو در مصاحبه Saccor Brothers درباره موضوعاتی همچون تیم ‌ملی پرتغال، جا‌م جها‌نی روسیه زندگی شخصی‌اش صحبت کرد.

 

پرتغال برای درخشش در جا‌م ملت‌های‌ اروپا به چیزی نیاز دارد؟

عوامل مختلفی باعث می‌شوند یک تیم در تورنمنتی قهرمان شود و عواملی همچون داشتن تیم خوب سرمربی خوب و چیزهای دیگر. اما شانس هم بخشی از آن است، مخصوصا در مسابقات کوتاه مدت، بهترین بازیکنان باید خوب روی فرم باشند چون بزرگترین مسابقات همیشه در پایان لیگ‌های اروپایی برگزار می‌شود و بازیکنانی هستند که مدت زمان زیادی بازی کردند. موفقیت در یورو بستگی به خیلی چیزها دارد.

 

در جا‌م جها‌نی روسیه 33 سال خواهید داشت، آیا با تیم ‌ملی خداحافظی خواهید کرد؟

فکر نمی‌کنم بستگی به شرایط جسمانی و روحی‌ام دارد. برنامه‌ای در زندگی ورزشی‌ام ندارم. همه چیز بستگی به وضعیت روحی ، فیزیکی من دارد و نمی دانم فردا چه اتفاقاتی خواهد افتاد. معتقدم زمان حال از همه چیز مهم‌تر‌ است. در حال‌ حاضر در وضعیت خوبی به سر می برم. انگیزه دارم و باید دید در سه سال آینده چه چیزی پیش خواهد آمد.

 

فیلم شما به نمایش در آمد. تصور کنید روزی به هالیوود بروید؟

چرا که نه. هدف کنونی من نیست، اما پیشنهاداتی داشتم. به نظر مدیر برنامه‌هایم انجام این کار با وجود بازی‌ها و تمرینات سخت خواهد شد، اما درها را به روی خودم نمی‌بندم چون به بازیگری علاقمندم.

 

با دوران طولانی و موفقیت آمیزی که داشتید چه چیزی به شما انگیزه می‌دهد؟

ر‌قا‌بت کاری که از آن لذت می برم را انجام می‌دهم و آن فو‌تبا‌ل است. من احساس خوبی دارم. احساس می‌کنم جوان و قدرتمند هستم و می‌خواهم این گونه ادامه بدهم. می‌خواهم عناوین متعددی فردی و تیمی را کسب کنم و از آن لذت ببرم. اگر همه مردم فرصت داشته باشند که کاری را دوست دارند را انجام دهند دنیا بهتر می‌شد، اما این امکان پذیر نیست.

 

آیا نگران آویختن کفش ها نیستند؟

این موضوع به من انگیزه می‌دهد تا بیشتر کار کنم و بهتر شوم و به فو‌تبا‌ل خود در این سطح ادامه بدهم. چقدر در این سطح خواهم بود آن آینده مشخص خواهد کرد. زمانی که از فو‌تبا‌ل خداحافظی کنم کارهایی برای انجام دادن خواهم داشت.

 

همیشه به دیگران کمک می کنید؟

همیشه این کار را می‌کنم و تا جایی که بتوانم آن را انجام خواهم داد. واضح است که نمی توانیم به همه کمک کنیم، اما من به همراه گروه خود به کسانی که در اولویت (نیازمندتر) هستند کمک می‌کنیم و به خاطر آن کار احساس خوبی داریم کمک به مردم مرا شاد می‌کند.