به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی دغاغله مهاجم تیم فوتبال سایپا بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس درباره این بازی گفت: بازی خیلی خوبی از هر 2 تیم شاهد بودیم، ما در دو مسابقه گذشته در دقیقه 90 بازی را از دست دادیم اما در این دیدار موفق شدیم در دقیقه 90 موفق به کسب تساوی و یک امتیاز شویم.

وی درباره خوشحالی‌اش بعد از به ثمر رساندن گل، عنوان کرد: خوشحالیم از عمد نبود و به دلیل فشاری که روی من بود این کار را انجام دادم، اگر سبب ناراحتی هوادران میلیونی پرسپولیس شدم، از آن ها عذر خواهی می کنم.

وی افزود: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم من در سایپا بازی کنم و می بایست به این تیم متعهد نیز باشم.

وی افزود: در حال حاضر شرایط خوبی در سایپا دارم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

دغاغله درباره رایگان کردن حضور تماشگران در ورزشگاه ها گفت: رایگان کردن دیدارهای لیگ برتر خوب است زیرا با این شرایط تماشاگران استقبال خوبی از بازی ها می کنند و می توانند روی کیفیت مسابقات تاثیر گذار باشند.

من قبلا در پرسپولیس بازی کرده‌ام و وقتی به این تماشاگران نگاه می‌کنم از حضور آنها لذت می‌برم ، پرسپولیس تیم خوبی است و پتانسیل قهرمانی را دارد.

مهاجم سایپا درباره نحوه به ثمر رساندن گل خود گفت: توپ روی هوا بود و من با سر به توپ ضربه زدم، نه برخوردی بین من و دروازه بان پرسپولیس صورت گرفت نه اینکه با دست به توپ ضربه زدم.