به گزارش پارس به نقل از تسنیم،دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت 16 عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

در این دیدار رشید مظاهری، ولید اسماعیل، کاوه رضایی، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، احمد کامدار، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، مرتضی تبریزی و مهدی رجب‌زاده برای ذوب آهن بازی می‌کنند.

در سوی دیگر هم فولاد خوزستان با ترکیب اولیه علیرضا سلیمی، عبدالله ناصری، محمد اهل شاخه، بهمن کامل، امید خالدی، اکبر ایمانی، ماتیاس چاگو، امیرحسین فشنگچی، ساسان انصاری، مهرداد بایرامی و دورگ کوئه ماها به میدان آمده است.

دو تیم بازی را با سرعت نسبتا خوبی آغاز کردند اما این تیم میهمان بود که ابتدا به گل رسید. در دقیقه 8 بازی مدافع ذوب آهن با خطا روی بازیکن حریف، فولاد را در پشت محوطه جریمه صاحب ضربه کاشته کرد و در این فرصت روی سانتر امیرحسین فشنگچی و یارگیری نامناسب مدافعان ذوب آهن، محمد اهل شاخه با ضربه سر دروازه مظاهری را باز کرد.

در ادامه توپ و میدان بیشتر در میانه میدان دنبال شد و بازیکنان ذوب آهن برخلاف سایر دیدارهای خود پراشتباه ظاهر شدند و در پاس‌کاری‌ها هم عملکرد چندان خوبی نداشتند. در دقیقه 26 بازیکنان ذوب آهن روی ضربه کرنر صاحب موقعیت شدند که ضربه سر آرام مهاجم میزبان توسط سلیمی مهار شد.

در ادامه هم بازی به نسبت سرد دنبال شد و برخی مواقع فولادی‌ها روی ضدحمله خطراتی را روی دروازه ذوب آهن ایجاد می‌کردند. در دقیقه 44 هم روی پاس عمقی هافبک ذوب آهن کاوه رضایی مقابل دروازه فولاد به توپ نرسید تا این موقعیت هم از دست برود.

در نهایت نیمه نخست دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد پایان یافت و رضا مهدوی در نیمه نخست از کارت‌های زرد و قرمز خود استفاده نکرد.