به گزارش پارس به نقل از فارس،تیم العربی قطر که اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود داشت به تازگی جواد نکونام را نیز به ترکیب خود اضافه کرد. این انتقال انتقادهای زیادی را به همراه داشت زیرا هواداران و مدیر باشگاه از این خرید رضایت نداشتند ولی زولا سرمربی تیم پافشاری کرد و او را هم‌بازی دژاگه کرد. در نهایت آل‌شافی مدیر باشگاه از سمتش استعفا داد.

نکونام در دو بازی اخیر خود یک گل و یک پاس گل داد و توانایی خود را ثابت کرد. اما علی السلیطی رئیس باشگاه العربی نظری دیگر دارد.

رئیس باشگاه العربی امروز در مصاحبه با روزنامه الشرق قطر درباره عملکرد نکونام گفت: او در این مدت کوتاه توانسته توانایی خود را ثابت کند اما این کافی نیست، او باید کماکان تلاش‌های خود را در ادامه فصل انجام دهد تا به روند رو به رشد تیم کمک کند.

رئیس باشگاه العربی درباره آل‌شافی مدیر باشگاه که یکی از مخالفان سخت حضور نکونام در این تیم بود و پیش از این استعفا داده بود گفت: من با آل‌شافی ارتباط دارم او از فضای باشگاه دور نشده است و تمام امور را دنبال می‌کند اما به خاطر شرایط خاصی از سمت خود استعفا داد.

وی در پایان درباره بازی هفته آینده العربی مقابل الریان صدرنشین گفت: تیم به هدایت زولا تمرینات خود را انجام ‌می‌دهند تا با تمام قدرت مقابل الریان ظاهر شود. البته با بازگشت اشکان و جاسمی که هر دو در بازی قبل محروم بودند قدرت تیم بیشتر شده است.