به گزارش پارس به نقل از میزان، تیم فوتبال سایپا روز پنج‌شنبه هفته جاری در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر میزبان پرسپولیس خواهد بود.


در حالی که ورزشگاه پاس قوامین، استادیوم باشگاه سایپا در لیگ برتر پانزدهم محسوب می‌شود، سازمان لیگ فوتبال ایران، ورزشگاه تختی را به عنوان میزبان این بازی معرفی کرده است. البته این امکان وجود دارد که این بازی حتی در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شود.

از سوی دیگر باشگاه سایپا اعلام کرده تنها در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پرسپولیس خواهد رفت زیرا می‌خواهد مانند تیم راه‌آهن و دیگر تیم‌ها از حق میزبانی خود استفاده کند.

از آنجایی که ورزشگاه پاس قوامین در مرکز شهر تهران قرار دارد، بعید به نظر می‌رسد شورای تأمین استان با چنین درخواستی موافقت کند.

هر چند مسئولان باشگاه سایپا همچنان به این موضوع معترض هستند اما احتمال دارد بیت‌الله رضایی و همکارانش به یک شرط با برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی هم موافقت کنند.

این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که تنها 10 درصد از ورزشگاه به تماشاگران پرسپولیس اختصاص داده شود. باید دید در نهایت دیدار سایپا مقابل پرسپولیس در چه ورزشگاهی برگزار خواهد شد.