به گزارش پارس به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های بین المللی تنیس جوانان به مدت یک هفته و با حضور تنیسورهای ایرانی در جزیره کیش برگزار شد و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.

در آخرین روز این زقابت‌ها فینال بخش انفرادی و دو نفره برگزار شد که در بازی پایانی بخش انفرادی پسران کریم ناجیا از انگلیس با نتیجه ( 3-6 و 2-6 ) در مجموع 2 بر صفر آرمین رستمی را برد و قهرمان شد و امیر محمد ادب جو و محمد بهروز کارگران نیز مشترکا سوم شدند. در بخش 2 نفره نیز تیم ایران با ترکیب امیر حسین بادی و محمد بهروز کارگران با نتیجه (3-6 و 3-6) شادمان کوبونف و فیضل الله خان ماولدووف از تاجیکستان و ازبکستان را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در بخش انفرادی دختران نیز رانا ایچنوس از ژاپن با نتیجه (2-6 و 2-6) دنیا عبدالعزیز از انگلیس را برد و قهرمان شد و صدف صادق وزیری و غزل پاک باطن نیز مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش 2 نفره دختران دنیا عبدالعزیز از انگلیس به همراه سوفیا پلوتنیکوا از روسیه با نتیجه ( 1-6 و 4-6 ) مقابل رانا ایچنوس از ژاپن و لارا اشمیت از آلمان شکست خوردند تا زوج آلمان و ژاپن عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

این رقابت‌ها با انجام 130 بازی در بخش دختران و پسران به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد.

سرداوری این مسابقات بر عهده محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان بود و سام صدری، حسن لاچینانی، آرمین آزاد پور، حسام جعفر بیگی، سمانه یار محمدی، اکرم کامیاب، پری رخ احمدی، لعیا خسام باشی نیز به عنوان داور حضور داشتند.