بهئ گزارش پارس به نقل از سایت گل- دیوید بکام، ستاره انگلیسی باشگاه پاری سن ژرمن در آستانه بازی حساس تیمش مقابل بارسلونا درمرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی تیمش پرداخته

بکام ۳۷ ساله در گفت و گو با آی تی وی در تمجید از ایبرا گفته: « زلاتان فوق العاده است. او می تواند در بازی با بارسلونا تفاوت ها را رقم بزند. با بازی کردن در کنار او، حالا دریافته ام که او چقدر خوب است. زمانی که من به پاری سن ژرمن آمدم، تمایل زیادی داشتم تا با ایبرا به عنوان یک بازیکن حرفه ای آشنا شوم. من شنیده بودم که او بازیکن خوبی است ولی وقتی با اوتمرین می کنی، متوجه می شوی که او چقدر حرفه ای کار می کند. »

ستاره سابق تیم های رئال مادرید و منچستریونایتد در ادامه صحبت هایش گفت: « در طول کارنامه ورزشی ام فقط چند بار مقابل او (با تیم ملی انگلیس و میلان) قرار گرفته بودم و حالا فکر می کنم که او یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بامهارت ترین بازیکنان دنیاست. »

پاری سن ژرمن امشب در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و در دور رفت میزبان بارسلوناست و بکام براین باور است که با حضور ایبرا در تیمش هر چیزی ممکن است: « زلاتان می تواند تفاوت ها را رقم بزند. او یکی از آن دسته بازیکنانی است که می تواند بازی را در یک نگاه تغییر دهد. اگر او در زمین باشد، مهار او کار سختی خواهد بود. »