به گزارش پارس به نقل از مشرق،کریم انصاری فرد در ایستگاه 21 لیگ برتر یونان موفق به گلزنی شد تا با ورودش به زمین منجی پانیو نیوس لقب بگیرد.

مهاجم ایرانی این فصل پانیونیوس  اگر چه که با تیم جدیدش آغازی رویایی نداشت اما توانست خیلی زود خودش را به عنوان بازیکنی با کیفیت به هواداران پانیو معرفی کند.

کریم انصاری فرد در حالی گل هشتم خود در فوتبال یونان را به پانایتوکیلوس به ثمر رساند که دقیقا 4 ماه و 7 روز پیش گلزنی در فوتبال یونان را برابر همین تیم آغاز کرده بود.

انصاری فرد شنبه 11 مهرماه سال جاری در حالی که پانیو از حریفش 4-1 پیش بود از دقیقه 76 وارد زمین شد تا گل آخر دیدار را با ضربه دقیقه 83 خود به ثمر برساند.

کابوس دمتریوس هت تریک کرد

کریم انصاری فرد پس از شکسته شدن طلسم یک فصل و شش هفته تلاش برای اوساسونا در فوتبال اسپانیا و فوتبال یونان - با پانیونیوس - بالاخره در تقابل با پانایتولیکوس گلزنی کرد تا از آن پس دوباره چارچوب دروازه رقبا به او روی خوش نشان دهد. 

جالب اینکه کریم در جام حذفی دوباره به کابوس گلر یونانی پانایتولیکوس تبدیل شد. انصاری فرد در مرحله دوم رقابتهای حذفی در ترکیب اصلی پانیو قرار گپرفت تا این بار در دقیقه 10 گل اول بازی را وارد دروازه دیمتریوسص کند.

به این ترتیب دروازه بان 29 ساله لیکو چهارشنبه 6 آبان ماه برای دومین بار مغلوب کریم انصاری فرد شد تا طی تنها 25 روز برای دومین بار برابر این ایرانی تسلیم شود.

اما این پایان ماجرای کابوس کریم در خواب های دروازه بان پانایتونبود.

همان طور که پیش تر عنوان شد انصاری فرد شب گذشته در شرایطی که 4 دقیقه از ورودش به زمین می گذشت با گل دقیقه 64 خود هم دمتریوس را برای سومین بار به زانو درآورد و هم زمینه ساز پیروزی 2-0 تیمش در ایستگاه 21 لیگ برتر یونان شد.

مهاجم ایرانی این فصل پانیونیوس یونان تاکنون موفق شده در لیگ برتر این کشور طی 1008 دقیقه تلاش 6 گل به ثمر برساند. انصاری فرد در جام حذفی یونان هم در فرصت 248 دقیقه ای خود طی پنج بازی 2 گل زد تا در مجموع 8 گل یونانی به ثمر رسانده باشد.

مهجم تاثیر گذار تیم پنجم لیگ برتر یونانبه طور متوسط برای پانیو هر 157 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است تا دو روز دیگر،در دیدار حساس مرحله یک چهارم جام حذفی مقابل پائوک هم از امیدهای پانیو باشد.