به گزارش سرویس ورزشیپارس نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 14 در ورزشگاه فولادشهر در حضور حدود 8 هزار هوادار آغاز شد که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

* در دقیقه سوم سجاد شهباززاده مهاجم استقلال اولین خطر جدی بازی را به وجود آورد که شوت او از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

* در دقیقه 6 طی یک رفت و برگشت توپ به مرتضی تبریزی بازیکن ذوب‌آهن رسید که شوت این بازیکن به سینه مهدی رحمتی برخورد کرد و در ادامه نیز توپ به بیرون رفت.

* در دقیقه 18 بازیکنان ذوب‌آهن چندین بار توپ را روی دروازه استقلال سانتر کردند که در پایان ضربه سر کاوه رضایی از کنار دروازه مهدی رحمتی به بیرون رفت.

* در دقیقه 29 سانتری روی دروازه ذوب‌آهن صورت گرفت که سجاد شهباززاده نتوانست از پاس مگویان استفاده کند و ضربه او به مدافعان اصفهانی خورد. در ادامه هم مرتضی تبریزی از جناح چپ ذوب‌آهن نفوذ کرد که نتوانست پاس خود را به بازیکنان هم‌تیمی‌اش برساند.

* در دقیقه 31 مهدی رجب‌زاده از جناح چپ محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد اما پس از عبور از مدافعان آبی‌پوش پاس او به بازیکنان ذوب‌آهن نرسید.

* در دقیقه 40 طی یک رفت و برگشت توپ به جابر انصاری رسید که شوت او با مدافعان ذوب‌آهن برخورد کرد.

* در دقیقه 44 مهدی رجب‌زاده ضربه فنی به سمت دروازه استقلال زد که رحمتی با واکنشی توپ را به بیرون فرستاد.

قضاوت این دیدار برعهده شاهین حاج‌بابایی است. هاشم بیک‌زاده از ذوب‌آهن و امین حاج‌محمدی از استقلال کارت زرد دریافت کردند.