به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

* حدود ۵ هزار هوادار پرسپولیس با حضور در ورزشگاه آزادی این بازی را از نزدیک تماشا می کنند. آنها با دیدن علی کریمی که پس از مدت ها در ترکیب ۱۸ نفره پرسپولیس قرار گرفته بود به گرمی از این بازیکن استقبال کردند. همچنین هواداران با شعارهایی علیه قلعه نویی خوشحالی خود از خداحافظی استقلالی ها با جام حذفی را اعلام کردند.

* یحیی گل محمدی پس از ورودش به زمین به صورت ویژه توسط هواداران پرسپولیس با لقب امپراطور تشویق شد.

* ۱۰ هوادار پیکان با حضور در ورزشگاه آزادی به تشویق تیم خود می پردازند. فیروز کریمی پس از اینکه وارد زمین ورزشگاه آزادی شد با دیدن این هواداران با حرکت عجیب دو دست خود را به یکدیگر می زد و به آنها ابراز احساسات می کرد. کریمی همچنین با کلیه عوامل برگزاری بازی امروز که در کنار زمین بودند دست داد و روبوسی کرد.

* اعضای کادر فنی پیکان در ابتدای بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و با دسته گل با نیمکت نشینان قرمزپوش به خوش و بش پرداختند. فیروز کریمی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با علی کریمی دست داد.

* محمد نوری و امیرحسین فشنگچی دو بازیکن پرسپولیس در ابتدای بازی به سمت کریمی رفتند و از وی رخصت گرفتند. همچنین کاملی مفرد و مهدی زاده نیز با حضور در کنار نیمکت پرسپولیس با یحیی گل محمدی به خوش و بش پرداختند.

* هواداران پرسپولیس با شعار ۶ تایی ها از پرسپولیسی ها توقع تکرار نتیجه بازی رفت را داشتند.

* در ابتدای بازی نیلسون دروازه بان پرسپولیس و کاروالیو دروازه بان پیکان با یکدیگر برخورد بسیار گرمی داشتند.

* مهدی مهدوی کیا به همراه وطن خواه و بعضی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس به همراه ادموند بزیک این بازی را از جایگاه ویژه تماشا می کنند.

*بازیکنان پیکان با تاخیر زیاد در نیمه دوم وارد میدان شدند.