به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مهدی رجبی درباره عملکردش و کسب مدال طلای دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا افزود: در مسابقات قهرمانی آسیا تمام تیم‌های آسیایی شرکت کرده بودند و سطح رقابت‌ها بالا و مسیر مسابقه سنگین بود که البته برای ما خوب بود و توانستیم دو مدال بگیریم.

او ادامه داد: امسال نیز در لیگ خوب پا زدم، در تورهای قطر و مالزی هم که شرکت کردم باعث شد تجربه زیادی کسب کنم و در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه خوبی بگیرم.

رجبی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند کسب مدال طلا به او کمک خواهد کرد تا همراه پیشگامان در تورهای بیشتری شرکت کند؟ گفت: نفرات اصلی پیشگامان افراد کمی نیستند با این حال قول گرفتم در چند تور شرکت کنیم تا محک بخورم.

رکابزن طلایی ایران در مورد اینکه چرا حضورش در دوچرخه‌سواری کم‌رنگ بوده است، بیان کرد: من از جوانان با تیم ملی به مسابقات اعزام شدم اما دو سال به دلیل خدمت سربازی نبودم سال گذشته نیز در مسابقات قهرمانی آسیا به صورت تیمی کار کردیم که چایچی مدال گرفت. در واقع در مسابقات جاده کار تیمی حرف اول را می‌زند. اکنون نیز با کسب این مدال طلا اول راه هستیم.

رجبی در مورد پاداش‌هایی که پس از کسب مدال طلا زیر 23 سال جاده آسیا گرفته است، تصریح کرد: تنها چیزی که دریافت کردم یک لوح تقدیر بود که آن را شهردار شهر قدس به من داد. شاید بیشتر از این در توانشان نبوده است.

رکابزن ملی پوش ایران در پاسخ به این پرسش که به مسابقات قهرمانی جهان قطر اعزام خواهند شد؟ گفت: ما سهمیه زیر 23 سال را گرفته‌ایم و اگر برویم صددرصد تجربه خوبی می‌شود زیرا تمام تیم‌های اروپایی هستند و می‌تواند برای ما خوب باشد حتی احتمال این هم وجود دارد که نتیجه خوبی بگیریم چرا که نفرات خوبی داریم.

او در مورد شرکت نکردن در بخش غیراستقامت پیست قهرمانی آسیا نیز بیان کرد: از آنجا که ما در تورهای آسیایی شرکت کرده بودیم به مسابقات لیگ برتر پیست نرسیدم و انگار انتخابی نفرات تیم ملی در خلال لیگ برگزار شد به همین دلیل نتونستم در پست پا بزنم در حالیکه در نیمه استقامت پیست هم نتایج خوبی دارم.

او در مورد اینکه چرا پس از کسب مدال ا علیرضا حقی تشکر کرده است، گفت: تمام برنامه‌ها و تمرینات من زیر نظر حقی است و جدا از بحث فدراسیون این مدال‌ طلا را مدیون حقی هستم زیرا او برای من خیلی تلاش کرد.