به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های چهار جانبه جام شهدا که از جمعه گذشته آغاز شده بود، امروز به ایستگاه پایانی خود می‌رسد. در روز نخست این رقابت‌ها تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 3 بر 2 سایپا را مغلوب کرد و در دیگر دیدار که روز شنبه انجام شد. 

شاگردان علی دایی در تیم صبا 2 بر 1 بر ذوب آهن غلبه کردند، اکنون در حالی که فقط چند روز به آغاز مجدد بازی‌های لیگ برتر باقی مانده، تیم‌های پرسپولیس و صبا از ساعت 15:45 دقیقه امروز در ورزشگاه شهر قدس دیدار پایانی این تورنمنت را برگزار خواهند کرد.

شاگردان برانکو که در ماه‌های اخیر شکست نخورده‌اند و در نخستین دیدار خود در جام شهدا، مقابل یکی از 4 تیمی که در لیگ برتر موفق به شکست آنها شده بودپیروز شدند تا کماکان نوید روزهای بهتری را به هواداران بدهند.

از طرف دیگر تیم علی دایی هم که در چند هفته پایانی پیش از تعطیلات لیگ دچار افت نسبی شده بود، روز شنبه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ را شکست داد و نشان داد که شهریار به این راحتی‌ها قید موفقیت در لیگ را نمی‌زند و حسابی پیگیر بازگشت تیمی به روزهای اوج است.

اما نکته قابل توجه در این مسابقه این است که جدا از هر گونه حساسیت که بخاطر رویارویی دایی با شاگردان سابق خود در پرسپولیس ایجاد شود، این بازی در جریان یک اتفاق تصادفی غم انگیز قرار دارد. 

روز گذشته یکی از روزهای حزین فوتبال ما بود و اهالی این رشته بار دیگر در مراسم خاکسپاری یک پیشکسوت شرکت کردند. همایون بهزادی سر طلایی فوتبال ایران، پس از مدت‌ها تحمل بیماری ریه و در اوج بی توجهی مسئولان، دار فانی را وداع گفت و فوتبال ایران و باشگاه‌ پرسپولیس را عزادار کرد.

اتفاقی که البته برای سرخ‌ها دیگر مسئله تازه‌ای نیست. نهم مهر ماه سال جاری، روز وداع سرخ‌ها با کاپیتان با اخلاق خود یعنی هادی نوروزی بود و نخستین باری بود که پرسپولیس پس از این اتفاق ناگوار به میدان رفت. 

دیدار هفته هشتم لیگ برتر مقابل صبای قم بود، حالا امروز هم سرخپوشان پس از وداع با مهاجم اسطوره‌ای خود رو در روی شاگردان علی دایی قرار خواهند گرفت.