به گزارش پارس به نقل از میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار استقلال - سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی که با برتری سپاهان در ضربات پنالتی همراه بود، اظهار داشت: در ماراتن پنالتی درخواست کردیم بازیکنانی که می توانند پنالتی بزنند اعلام آمادگی کنند. پس از ۵ پنالتی اول هر کسی که احساس می کند سرحال است و روحیه دارد باید پنالتی بزند. برای زدن پنالتی عامل روحی - روانی تاثیر زیادی دارد.

وی افزود: وقتی رحمتی دستش را بالا برد که پنالتی بزند یعنی روحیه پنالتی زدن دارد. شما دیدید جواد نکونام چطور پنالتی زد و از آن طرف فرزاد حاتمی چگونه ضربه اش را زد. اعتماد به نفس و روحیه برای پنالتی زدن بسیار مهم است. من بازیکن بودم و می دانم چقدر پنالتی زدن سخت است. هنگام پنالتی زدن دروازه ۷ متری اندازه یک قوطی کبریت می شود.

سرپرست استقلال در خصوص حضور محمدرضا خلعتبری در شرایطی که صحبت از مصدومیت او در تیم ملی شده بود، عنوان کرد: به نظرم دیگر نباید در این باره حرف بزنیم. این موضوع درایت باشگاه سپاهان و خود بازیکن بوده که مصدوم بوده و در تیم ملی بازی نکرد. ما نمی توانیم تشخیص دهیم بازیکن مصدوم بوده یا نه و نباید گناه مردم را بشویم.

ماجدی خاطرنشان کرد: بازیکنان ملی پوش ما هم باید باید خودشان سبک و سنگین می کردند که برای تیم ملی بازی کنند یا نه. فکر می کنم نسبت به سپاهان ملی تر نگاه کردیم چون بازیکنان ملی پوش ما به فکر بازی تیم ملی بودند. استقلال چوب ملی نگاه کردنش را خورد و سپاهان بیشتر باشگاهی فکر کرد.

وی درباره اظهارات خوروش سرپرست سپاهان مبنی بر اینکه گفته بود « بازی کردن ملی پوشان استقلال در تیم ملی به سود آنها بوده» گفت: خوروش چون تیمش برده کبکش خروس می خواند و هر طور که دوست دارد صحبت می کند! باید به سپاهان تبریک گفت چون در تهران بازی را برد و به فینال صعود کرد.

ماجدی درباره اینکه گفته می شود فرزاد حاتمی ادعا کرده هر کسی در استقلال صدایش را بلندتر کند پول می گیرد، اظهار داشت: ما هم شب گذشته چنین موضوعی را از زبان یک خبرنگار شنیدیم اما جایی ندیدیم حاتمی چنین مصاحبه ای کرده باشد. همه امیر قلعه نویی را می شناسند و می دانند هر کسی نمی تواند به هر شکلی که دلش خواست در تیم هر کاری کند.

سرپرست استقلال در ادامه با انتقاد از برنامه ریزی لیگ برتر به تسنیم گفت: از روز اول گفتم با این شرایط کشورهای دیگر سود می برند و این بازیکنان ما هستند که در خطر مصدومیت قرار دارند و متضرر می شوند. سعی می کنیم در فاصله دیدار با الهلال عربستان ریکاوری خوبی انجام دهیم. دیدار با سپاهان تمام شد و نباید آینده را از دست دهیم. یک جام را از دست دادیم اما امیدواریم ۲ جام دیگر را به دست بیاوریم. از هواداران مان تشکر می کنیم که در دیدار روز گذشته برای ما سنگ تمام گذاشتند ولی نتوانستیم جواب محبت آنها را بدهیم.

وی در پایان عنوان کرد: به احتمال زیاد ساعت ۱۱ فردا (دوشنبه) از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی عربستان می شویم. امروز ساعت ۱۷ در کمپ اختصاصی باشگاه تمرین می کنیم و پس از بازگشت از عربستان تمرینات خود را در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی انجام می دهیم.

دیدار الهلال و استقلال ۱۴ فروردین برگزار می شود.