به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور پورحیدری مردی بی ادعا در عین حال استوار، که هیچ گاه در سال‌هایی که در استقلال و تیم ملی حضور داشت دنبال لقب یا پستی نبود. 
 
منصور پورحیدری متولد 4 بهمن 1324 بازیکن و مربی سابق فوتبال و پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال تهران است. 
 
پورحیدری تاکنون بالای 300 بار روی نیمکت استقلال نشسته است و افتخاراتی که او با آبی پوشان کسب کرده است، بدون تردید تا سال های سال مردی همانند او نمی‌تواند به آنها دست پیدا کند. 
 
او این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می کند و اعضای تیم فوتبال استقلال نیز به دنبال این بودند تا برای پدر معنوی شان جشنی را برگزار کنند و قرار بود با حضور در منزل پورحیدری این امر صورت بگیرد، اما این جشن به دلیل درگذشت همایون بهزادی سر طلایی فوتبال ایران و به احترام رضا احدی پیشکسوت آبی پوشان لغو شد و بار دیگر پورحیدری نشان داد حرمت بزرگان بر همه واجب است و اعلام کرد به دلیل فوت همایون بهزادی و دوستش رضا احدی خواهان برگزاری مراسمی نیست. 

البته جای بسی تقدیر دارد که بدون شک جوانان و ورزشکاران کشورمان وی را الگوی خود قرار داده و احترام بزرگان را واجب دانند. 
 
از طرفی دیگر با توجه به اینکه مراسم تولد پورحیدری به دلیل فوت همایون بهزادی و رضا احدی لغو شده بود، خانواده پورحیدری مراسم کوچکی را برای وی برگزار کردند. 
 
همچنین دختر این پیشکسوت فوتبال استقلال نیز ضمن ترک ایران پس از تولد پدرش متنی را برای تولد پدرش در نظر گرفته و مجدد تولد پدر خود را تبریک گفته است.