به گزارش پارس به نقل از تسنیم،محمد احمدزاده عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چطور درباره مسائل فنی بازی صحبت کنم در حالی که با سوت نتیجه بازی عوض می‌شود.

وی افزود: داور خیلی راحت پنالتی می‌گیرد، بازیکن را اخراج می‌کند و دیگر امیدی برای ما نمی‌ماند که کار را ادامه دهیم. در صحنه‌ای که پنالتی نبود داور با بی‌انصافی هم خطا اعلام می‌کند و هم بازیکن ما را اخراج کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل درباره اعتراض سرمربی حریف از داور گفت: نیمکت تیم گیتی‌پسند از دقیقه یک علیه داوری صحبت کرد و اعتراض کرد، خوب همین کارها هم روی عملکرد داور تاثیر می‌گذارد؛ آنها جوی درست کردند تا با استفاده از میزبانی نتیجه بگیرند.

وی بیان کرد: داور مسئول رعایت عدالت است و باید انصاف داشته باشد؛ اگر پنالتی بود من عذرخواهی می کنم اما اگر نبود داور عذرخواهی کرده و به اشتباهش اعتراف کند. بازی های  قبلی هم همینطوری اخراجی دادیم و ضرر کردیم.

احمدزاده تصریح کرد: به همین راحتی که یک تیم را گردن نمی‌زنند اما امروز گردن ما را از ته بریدند و ما هرچه بگوییم هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد حتی اگر محرز شود که داور اشتباه هم کرده است؛ بازی بعد هم چند بازیکن نداریم و من باید جوابگو باشم دیگران که لطمه‌ای نمی‌خورند.