به گزارش پارس به نقل از مهر،علی نظری جویباری در حاشیه مراسم تشییع پیکر رضا احدی با انتقاد شدید از مسئولان باشگاه استقلال اظهار کرد: در استقلال یک عده به دنبال منافع خود هستند و حاضرند برای منافعشان همه چیز را زیر پا بگذارند. من احساس کردم که بودنم در استقلال به این تیم ضربه می زند و برای همین نمی خواهم به باشگاه برگردم.

وی همچنین با انتقاد از مسعود معینی و صحبت های وی یادآور شد: معینی تا الان چه کار مثبتی برای فوتبال انجام داده است؟ آیا حضور او دردی از استقلال دوا کرده؟

مسئول پیشین نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادامه داد: آقایان انقدر به من فشار آوردند که کنار بروم. با اینکه در استقلال پست دارم اما به این تیم برنمی گردم؛ حداقل تا زمانی که این آقایان در تیم هستند چون دارند به استقلال ضربه می زنند و به آن خیانت می کنند و من نمی خواهم شریک آنها باشم.

نظری جویباری خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال بدون من آرامش داشته باشد و در نقل و انتقالات موفق باشد. البته آقایان می خواهند بازیکنان خودشان را به استقلال بیاورند و به اهدافشان برسند. نمی توانم مثل بعضی ها با گرفتن بازیکن کار دیگری انجام بدهم. آقایان من را کنار گذاشتند تا به اهدافشان برسند.