به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگارن جوان،بعد از ظهر امروز امین منوچهری، مهاجم تیم فوتبال راه آهن، پس از توافق با مسئولان این تیم موفق به دریافت رضایتنامه و جدایی از طلایی پوشان شد.
 
موافقت مدیران باشگاه با جدایی منوچهری، به نوعی خبر از این موضوع داد که آنها جایگزین این بازیکن را پیدا کرده اند و خیالشان بابت پر شدن جای وی در خط حمله آسوده است.
 
از طرفی مسئولان تیم فوتبال راه آهن هنوز دست از تلاش برای جذب بازیکنان خارجی پرسپولیس بر نداشته اند.
 
در حالی که چندی پیش خبرهایی از  معاوضه دروازه بان لوکوموتیورانان با یکی از مدافعان خارجی پرسپولیس به گوش می رسید، در روزهای اخیر راه آهنی ها از علاقه خود به جذب مهاجم سرخپوشان پرده برداشته اند.
 
جری ریکاردو بنگستون، مهاجم هندوراسی تیم پرسپولیس، که با چهار گل زده دومین گلزن تیمش در نیم فصل نخست لیگ برتر محسوب می شود، این روزها به شدت مورد توجه تارتار و همکارانش قرار گرفته است. هرچند در نگاه اول، جدا کردن این بازیکن نسبتا خوب خارجی از تیم برانکو کار سختی به نظر می رسد، توجه به یک نکته می تواند   این انتقال را معقول تر نشان دهد.
 
نکته مهم این است که پرسپولیس و برانکو در این روزها به شدت به دنبال یک دروازه بان هستند و از طرفی مذاکره آنها با اکثر گزینه های داخلی تا اینجا به بن بست خورده است. نتیجه چنین اتفاقی پیوستن یک دروازه بان خارجی به پرسپولیس است و اگر فرد مورد نظر غیر آسیایی باشد، نام یکی از خارجی های فعلی پرسپولیس باید از لیست این تیم خارج شود و در چنین شرایطی، انتقال جری بنگستون به تیمی مثل راه آهن محتمل تر به نظر خواهد رسید.
 
دیگر گزینه مدنظر راه آهنی ها برای تقویت خط حمله، یک مهاجم سوئدی است که سابقه ای در لیگ ایران ندارد. این گزینه احتمالا به اندازه کافی مورد توجه مربیان راه آهن بوده که در کنار جری بنگستون، در یک قدمی این باشگاه دیده می شود.
 
لازم به ذکر است تیم فوتبال راه آهن یکی از ناموفق ترین تیم های لیگ در امر گلزنی به شمار می رود و برای نجات از این شرایط، به خصوص با جدایی امین منوچهری، قطعا به یک مهاجم شش دانگ نیاز خواهد داشت.