به گزارش پارس به نقل از میزان، تیم فوتبال سپاهان به نسبت سال‌های اخیر نتایج ضعیفی در نیم‌فصل اول لیگ برتر گرفته و در جایگاه نهم قرار دارد. جایگاهی که بدبین‌ترین هوادار سپاهان هم چنین تصوری نداشت. سپاهانی‌ها با حسین فرکی نتایج پرنواسانی گرفتند و پس از حضور استیماچ مربی کروات به جای فرکی امیدوار بودند که بتوانند نتایج خوبی کسب کنند اما نتایج ضعیف سپاهان همچنان ادامه پیدا کرد.

سپاهان که در سال‌های اخیر در نقل‌وانتقالات پر سر و صدا بوده، نتوانست بازیکن خاصی جذب کند و تنها یک بازیکن بوسنیایی به تیم اضافه شده و با زردپوشان قرارداد هم امضا کرده است.

اما در این بین نکته مهمی که وجود دارد، این است که شنیده می‌شود برخی از بازیکنان سپاهان استیماچ را قبول ندارند. یکی از بازیکنان معروف سپاهان اعتقاد دارد که این مربی در حد سپاهان نیست و انتخاب او یک اشتباه بوده است.

دیگر بازیکن سپاهان که دوست نداشت نامش فاش شود به میزان گفت: بازیکنان اعتقادی به این مربی ندارند. او اگر مربی خوبی بود، در ابتدای فصل استقلالی‌ها با او قرارداد می‌بستند. با توجه به این شرایط در روزهای آینده باید منتظر برخی اتفاقات قابل پیش‌بینی بمانیم. آیا استیماچ می‌تواند با سپاهان موفق باشد یا باید خیلی زود با این تیم خداحافظی کند.