به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند بعد از این که به عنوان بهترین گلر فصل گذشته فوتبال ایران انتخاب شد فصل پرحاشیه‌ای را در جمع نفتی‌ها پشت سر می‌گذارد به خصوص بعد از ابراز علاقه پرسپولیس برای جذب این بازیکن و مخالفت نفتی‌ها با انتقال دائمی او به جمع سرخپوشان پایتخت.

 

البته این برای اولین بار در فصل جاری نیست که بیرانوند در صدر خبرهای روز فوتبال ایران قرار می‌گیرد چون او در طول چند ماه گذشته بارها با تصمیمات و رفتارهایی که داشت به چهره‌ای پرحاشیه تبدیل شد و سرو صداهای زیادی به راه انداخت که از جمله مهمترین آنها می‌توان به اعتراضاتش در بازی رفت با استقلال و اخراج موقت از تیم نفت اشاره کرد. منصوریان که نمی‌خواست رفتارهای اعتراضی در تیمش به عادت تبدیل شود بلافاصله نسبت به رفتارهای شاگردش واکنش نشان داد و ماه‌ها این بازیکن را از تمرینات گروهی و ترکیب اصلی دور نگه داشت.

 

هنوز این ماجرا ختم به خیر نشده بود که صحبت‌های او راجع به مجید صالح مربی استقلال بعد از دیدار جام حذفی سرمنشأ یک درگیری بزرگ دیگر میان مربیان دو تیم شد تا بار دیگر بیرانوند سوژه اصلی خبرهای حاشیه‌ای قرار بگیرد و حالا هم این گلر بدون این که باشگاه‌ها به توافق برسند برای مذاکره پای میز مذاکره با پرسپولیسی‌ها می‌نشیند و از حضور در تمرینات نفت سر باز زده است.بهانه‌اش هم این است که باشگاه به وعده‌های مالی‌اش در قبال او عمل نکرده و اگر می‌خواهند او را در تیم حفظ کنند باید 55 درصد قرارداد مالی‌اش را بپردازند.

 

در واکنش به این صحبت‌ها مدیران نفت هم در رسانه ملی مقابل بازیکن ملی پوش خود جبهه گیری کردند تا مشخص شود تمامی اخباری که پیرامون اختلافات شدید آنها با بیرانوند شنیده می‌شود کاملاً صحت دارد. وقتی مدیرعامل باشگاه از حضور بازیکن تیمش در صدا و سیما ابراز بی اطلاعی می‌کند یا مجبور می‌شود تا صحبت‌های محرمانه در مذاکره با باشگاه پرسپولیس را بر زبان بیاورد همه و همه این زمینه را فراهم می‌کند که گره ماجرای بیرانوند و جدایی‌اش از نفت کورتر از همیشه شود.

 

آن چه محرز است این که پرونده بیرانوند و نفت تنها آتش زیر خاکستر در اردوی این تیم را شعله ورتر خواهد کرد و باعث سوختن هر دو طرف می‌شود مگر این که ظرف یکی، دو روز این ماجراها با مدیریت بحران جمع شده و زمینه بازگشت آرامش به اردوی نماینده ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کند که در این بین نقش علیرضا منصوریان می‌تواند کلیدی‌تر از همه باشد به خصوص که او خوب می‌داند بیرانوند با این اصراری که برای جدایی دارد ماندنش هم نمی‌تواند تضمین کننده موفقیت تیم او باشد.