به گزارش پارس به نقل از فارس، بحث انتقال علیرضا بیرانوند به تیم فوتبال پرسپولیس موضوعی است که این روزها بازار نقل و انتقالات زمستانی تیم‌های لیگ برتری را به شدت تحت شعاع قرار داده و هر روز خبرهای جدیدی در خصوص این بازیکن به گوش می‌رسد.

موضوع مسئولان باشگاه نفت اما در این باره متفاوت است؛ آنها اعتقاد دارند چون این بازیکن از نوجوانی در این باشگاه بوده هم باید حق رشد وی به این باشگاه برسد و هم اینکه آنها به دنبال انتقال قرضی بیرانوند به پرسپولیس هستند تا از نظر مالی منتفع شوند. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس باب مذاکره را برای انتقال قطعی این دروازه‌بان باز کرده و هنوز به دنبال آن هستند آن هم در حالی که مدیرعامل باشگاه نفت در یک بازی رسانه‌ای عنوان می‌کند که بحث انتقال بیرانوند به پرسپولیس منتفی است اما رایزنی‌های پشت پرده حکایت از آن دارد که تا فردا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

قنبرزاده در حالی در یک بازی رسانه‌ای مدعی می‌شود که انتقال بیرانوند به پرسپولیس منتفی شده که به نظر می‌رسد پرونده این انتقال هنوز بسته نشده و تا فردا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی می‌کنند تا با توجه به اتفاقاتی که درباره سوشا مکانی دروازه‌بان اول این تیم رخ داده و جدایی ایمان صادقی دروازه‌بان دوم سرخپوشان دو دروازه‌بان جدید جذب کند که بیرانوند گزینه اصلی آنهاست. همچنین در کنار این دروازه‌بان مسئولان پرسپولیس قصد دارند یک دروازه‌بان خارجی را هم به جمع خود اضافه کنند. به هر حال باید تا فردا منتظر ماند تا شاید اتفاقات جدیدی رخ بدهد.