به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود، یکی از مهم ترین صحنه های بازی پرسپولیس – نفت تهران، درگیری لفظی نیلسون با رضا حقیقی بود. هرچند هر دو بازیکن قصد ندارند در خصوص این اتفاق حرف بزنند اما مدعی شده اند که این قضیه جزئی از اتفاقات فوتبال است که برای هر بازیکنی پیش می آید اما بیشتر بازیکنان پرسپولیس با حمایت از دروازه بان برزیلی حقیقی را مقصر دانستند و گفتند این بازیکن باید احترام بزرگتر خودش را حفظ می کرد.

مصاحبه های بازیکنانی مانند سیدجلال حسینی، کفشگری، بنگر و… که بیشتر از نیلسون طرفداری کردند چندان به مذاق هافبک مشهدی پرسپولیس خوش نیامده. این بازیکن اصلا انتظارش را نداشت پرسپولیسی ها پشت او را خالی کنند و در مصاحبه هایشان او را مقصر بدانند.

برای همین هافبک پرسپولیس در جمع دوستان و بازیکنان از این موضوع ابراز ناراحتی و گلایه کرد و گفت: « اصلا از بچه ها توقع نداشتم در رسانه ها در موردم واکنش منفی نشان بدهند و من از این موضوع ناراحتم. »

البته بیشتر ناراحتی حقیقی از دست بازیکنان باتجربه تیم است و او می گوید: « آنهایی که با تجربه ترند باید حواس شان را جمع می کردند و در این میان دنبال متهم می گشتند. اتفاقی است که افتاده و من فکر می کنم شاید هر بازیکنی در چنین موقعیتی بود آن واکنش را از خودش نشان می داد. »

* رابطه سرد نیلسون و حقیقی

هرچند با پادرمیانی بازیکنان و مربیان پرسپولیس نیلسون و حقیقی صورت یکدیگر را بوسیدند و از هم عذرخواهی کردند اما فعلا ارتباط دو بازیکن پرسپولیس کمی شکرآب است.

نیلسون اصلا توقع نداشت حقیقی در مقابل دوربین های تلویزیون و آن همه مخاطب سر او داد بکشد. او بعد از این حرکت هافبک تیم به قدری شوکه بود که تا پایان بازی عصبی کار را دنبال می کرد.

زمانی که نیلسون به رختکن آمد در حالی که بسیار ناراحت بود و آماده می شد تا ورزشگاه را ترک کند به جابه جایی وسایلش مشغول شد.

بعضی از بازیکنان با دیدن چهره ناراحت نیلسون به بقیه می گفتند با او کاری نداشته باشید چرا که نیلسون بسیار عصبی است و الان اصلا زمان مناسبی برای حرف زدن با او نیست. بنابراین مجلس آشتی کنانی در رختکن اتفاق نیفتاد تا همه چیز به اولین روز تمرین موکول شود.

* پادرمیانی کادرفنی

در اولین روز تمرین علی دایی و مربی دروازه بان های پرسپولیس حقیقی و نیلسون را به گوشه ای کشیدند و با هر دو بازیکن صحبت کردند.

با توجه به موقعیت پرسپولیس در جدول دایی مراقب است تا حواشی داخلی به تیمش ضربه نزند. او از نیلسون و حقیقی خواست صورت یکدیگر را ببوسند تا کوچک ترین بهانه ای به دست رسانه ها ندهند.

با این حال دروازه بان برزیلی پرسپولیس که هنوز بابت اتفاق بازی با نفت به شدت ناراحت است بعد از گذشت چند روز همچنان با حقیقی سرسنگین است تا نشان دهد همچنان دلش پر است.

به گواه اکثر بازیکنان نیلسون به قدری با اخلاق است که همه او را دوست دارند. بنابراین وقتی حقیقی چنین رفتاری کرد اکثرا به حمایت از نیلسون برخاستند و هافبک تیمشان را محکوم کردند.