به گزارش پارس ، محمد قاضی در گفتگو با فارس، در خصوص دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و تیم ملی نوجوانان عنوان کرد: بازی خوبی بود، تیم ملی نوجوانان با انگیزه بود و ما هم بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم ۵ گل به ثمر برسانیم.

وی درباره دیدار مقابل پیکان و داماش تصریح کرد: برای ما بازی در لیگ برتر و جام حذفی فرقی نمی کند، بازی با پیکان هم برای ما مهم است زیرا در لیگ هم باید شرایط خوبی داشته باشیم. با توجه به اینکه تعطیلات بوده بازی پیکان می تواند ما را برای دیدار مقابل داماش آماده کند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناراحتی قبلی اش از نیمکت نشینی یاد آور شد: سال جدید است و این سال را به همه تبریک می گویم، در مورد مسائل جدید صحبت کنیم و حرف های خوب بزنیم و وارد حاشیه هم نشویم، من دوره ای مصدوم بودم و این مسائل تمام شده است.

وی درباره آمادگی اش افزود: آماده هستم و هر چه نظر کادر فنی باشد انجام خواهم داد، مشکل خاصی وجود ندارد، فوتبال همین است روزی بازی می کنی و روزی هم مصدوم می شوی و باید روی نیمکت بنشینی.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس قهرمان جام حذفی خواهد شد، گفت: باید تلاش کنیم تا یک قهرمانی را در این فصل به هواداران هدیه دهیم، فصل دشواری را سپری کردیم و امیدوارم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.