به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی رسانه های قطری گمانه زنی های فراوانی در خصوص بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ستارگان داشتند از جمله بازیکنان ایرانی که اکثریت آنها روی لبه پرتگاه اخراج قرار گرفته اند. در همین گیر و دار مدیران باشگاه الاهلی با ابراز رضایت از عملکرد دو ستاره ایرانی خود باعث شدند تا نام مجتبی جباری و پژمان منتظری از فهرست بازیکنان اخراجی خارج شود.

شیخ احمد بن حمد بن علی مدیر باشگاه الاهلی در مصاحبه ای که بعد از بازی با الوکره با روزنامه های قطری داشت،گفت:« مجتبی جباری و پژمان منتظری عملکرد خوبی در تیم داشته اند و جایگاه تضمین شده ای دارند و فروشی نیستند. ما روی توانایی های این دو نفر حساب باز کردیم تا در دور برگشت الاهلی به جایگاه واقعی اش برگردد». با این صحبت ها می توان گفت این دو بازیکن نه تنها در خطر نیستند بلکه جایگاه تضمین شده ای هم دارند.

مجتبی جباری در بازی با الوکره درخشش فوق العاده ای داشت و در تیم منتخب هفته قرار گرفت ضمن این که پژمان منتظری هم با مصدومیت طولانی مدت در آستانه بازگشت به میادین در سال نو میلادی قرار دارد تا قدرت ساختار تدافعی الاهلی را بالا ببرد.