به گزارش پارس به نقل از فارس، محسن داوری در مورد شکست 77 بر 67 نفت آبادان مقابل شیمیدُر اظهار داشت: نمی‌خواهم وارد بحث فنی تیم شوم، اما واقعا نمی‌دانم چرا بازیکنان ما به این شکل بازی می‌کنند. در روزی که پتروشیمی باخته بود، ما می‌توانستیم با برد به صدرجدول برسیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: ما در همه بازی‌ها ابتدا بد آغاز می‌کنیم و بعد از گذشت دقایقی به خودمان می‌آییم. ما در کوارتر اول و دوم خیلی خوب کار کردیم و امتیازهای زیادی را جلو افتادیم، اما کوارتر سوم بازی را وا دادیم.

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان با اشاره به عملکرد داوران عنوان کرد: ما از فدراسیون درخواست داریم، همان طور که بازیکنان و مربیان جریمه سنگین و محروم می‌شوند، در مورد داوران نیز همین برخوردها صورت بگیرد؛ با یک جلسه محرومیت اتفاق خاصی نمی‌افتد

داوری تاکید کرد: بعد از جلسه‌ای که داوران و ناظران داشتند، انتظار داشتیم وضعیت بهتر شود، اما این اتفاق نیفتاد. ما می‌خواهیم داوران بعد از بازی‌ها فیلم را ببیند و خودشان قضاوت کنند.

وی در مورد وضعیت مالی نفت آبادان گفت: خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی تاکنون 50 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و به همین دلیل باید از مدیرعامل پالایشگاه نفت تشکر کنیم که از تیم حمایت می‌کنند.