به گزارش پارس به نقل از فارس، عادل بناکار درمورد آخرین شرایط تیم والیبال شهرداری تبریز در آستانه هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما هفته گذشته دربی شهرداری‌ها را به ارومیه واگذار کردیم و پس از آن بازیکنان دو روز فرصت استراحت داشتند. بازیکنانم در دیدار برابر ارومیه بازیکنانم خوب بازی کردند و می‌توانستند به پیروزی هم برسند.

وی افزود: ما در سرویس‌ عملکرد خوبی نداشتیم و حدود 22 امتیاز سرویس از دست دادیم؛ این در حالی است که تیم حریف حدود 14 امتیاز سرویس از دست داد. در تمام ست‌هایی که باختیم اختلاف‌مان با حریف کم بود و اگر کمتر اشتباه می‌کردیم شاید شرایط فرق می‌کرد. ضمن اینکه بازیکنان ذخیره‌ای که همیشه به ترکیب اضافه می‌شدند و عملکرد خوبی داشتند در این مسابقه نتوانستند مانند همیشه بازی کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با بیان اینکه با توجه به بضاعتی که داریم از عملکرد تیمم راضی هستم، گفت: غیر از بازی با کاله آمل تیم ما در سایر بازی‌ها خوب بازی کرد، حتی در دیدار با پیکان و ارومیه و سایپا هم که باختیم عملکرد خوبی داشتیم. من از عملکرد کلی تیمم راضی هستم، اما درخصوص نتایج انتظار بیشتری داشتم.

بناکار درخصوص دیدار با بانک سرمایه در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، عنوان کرد: در این هفته تماشاگران ما محروم هستند؛ در این خصوص ما نامه اعتراضی هم به فدراسیون ارسال کردیم، اما مورد قبول واقع نشد. به هر حال بانک سرمایه یکی از تیم های مدعی لیگ امسال است و کار سختی برابر آنها داریم.

وی ادامه داد: این روزها دیگر اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند، اما با این وجود تیم بانک سرمایه خیلی عالی بازی می‌کند. من تقریباً تمام بازی‌های این تیم را دیده‌ام و باید اعتراف کنم که آنها شرایط خیلی خوبی دارند. کادر فنی و بازیکنان این تیم بسیار با تجربه هستند و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیرند. هیچ مسابقه‌ای را نمی‌توان پیش بینی کرد، اما می‌دانم که اگر بخواهیم مقابل این تیم پیروز شویم باید تلاش خود را دوچندان کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با بیان اینکه تا پایان نیم فصل دو بازی سخت در پیش داریم، خاطرنشان کرد: از ابتدای نیم فصل دوم شرایط‌مان نسبت به اواخر نیم فصل اول کمی آسان‌تر می‌شود، چراکه 6 بازی میزبان هستیم و با تیم‌های رقیب خودمان در خانه بازی داریم. هدف اصلی ما در شرایط کنونی حضور در جمع 8 تیم برتر و رسیدن به پلی‌آف است و پس از آن درخصوص ادامه مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنیم.

بناکار با اشاره به استعفای پورحسن و حضور درخشنده در سازمان لیگ، عنوان کرد: ما با پورحسن رابطه خوبی داشتیم و باید بگویم که وی از مردان نیک والیبال است. نباید امثال پورحسن را به راحتی از دست بدهیم، هرچند که درخشنده هم فرد با تجربه‌ و کاربلدی است. من شنیده‌ام که می‌خواهند برنامه مرحله نهایی لیگ را تغییر دهند، اما من فکر می‌کنم این کار به سود تیم‌های شهرستانی نیست.

وی گفت: ظاهراً قرار است جلسه‌ای برگزار و در این خصوص تصمیم‌گیری شود. تماشاگران تیم‌های شهرستانی می‌خواهند بازی‌های تیم‌شان را از نزدیک ببینند و فکر می‌کنم برگزاری مسابقات به صورت متمرکز خوب نباشد. پیشنهاد من این است که مسابقات به صورت 3 از 5 و به صورت رفت و برگشت برگزار شود.