به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، نخستین تمرین باواریایی‌ها در سال جدید میلادی و پس از پایان دور رفت فصل 16-2015 امروز در مونیخ برگزار شد. با توجه به اینکه چندی پیش اعلام شد گواردیولا در پایان فصل قراردادش را تمدید نکرده و از کادر فنی بایرن جدا خواهد شد، به نظر می‌رسد دور تازه یا آخرین مرحله کار او با بایرن مونیخ آبستن حوادث بسیاری خواهد بود.

بایرن نه تنها قهرمانی جام حذفی را به عنوان یک تورنمنت جدی در دستور کار دارد، بلکه در بوندسلیگا هم کار آسانی پیش رویش نیست؛ بروسیا دورتموند اگرچه با هشت امتیاز کمتر اما مستمرا این تیم صدرنشین را تعقیب می‌کند. با این اوصاف بیست و هشتم ماه مه یعنی روز پایانی چمپیونزلیگ روزی است که می‌توان دقیقا بیلان کاری این مربی را ارزش‌گذاری کرد.

برای حصول هدف نهایی گواردیولا در بایرن یعنی به دست آوردن سه‌گانه که دو فصل قبلی در کسب آن ناکام بود، امروز تمرینات تیمش بطور رسمی و با درهای باز بروی هواداران از سر گرفته شد. بایرنی‌ها فردا سه‌شنبه هم از ساعت یازده به وقت محلی دومین تمرین خود را برگزار کرده و چهارشنبه به قطر پرواز خواهند کرد تا اردویی تدارکاتی در شهر دوحه برپا کنند.

"بیلد سایتونگ" نوشت در این اردو فرانک ریبری مصدوم هم شرکت خواهد کرد و حال آنکه پزشکان تیم اعلام کرده بودند این ستاره فرانسوی تا قبل از فوریه سال جدید شرایط حضور در میادین را نخواهد داشت. دیگر مصدومان بایرن داوید آلابا، ماریو گوتزه و مهدی بن‌عطیه هستند که البته این روزها تمرینات انفرادی را در دستور کار دارند. آرین روبن، خوان برنات و داگلاس کاستا که هفته‌های پایانی دور رفت را از دست داده بودند هم آمادگی خود را بازیافته‌اند.

امروز در مجموع 26 بازیکن در تمرین بایرن که با حضور حدود هزار هوادار برگزار شد شرکت داشتند  که برخی از آنها هم از تیم جوانان و آماتورهای این باشگاه آمده بودند.