به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، پس از آنکه سعودی‌‌ها عناد خود را در روز گذشته با اظهارات خصمانه خود در زمینه ورزش هم آشکار کردند، حال در واکنشی عجیب یک مسئول بلندپایه فوتبال عربستان عناد خود را به کشورمان آشکار کرد.

محمد النویصر، نائب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ عربستان در مصاحبه اختصاصی با روزنامه الشرق الاوسط سعودی بیان کرد: پس از آنکه عربستان روابط دیپلماتیک خود را با ایران قطع کرد این درست نیست که نمایند‌گان ما در خاک ایران بازی کنند زیرا در ایران وضعیت خیلی بد است. در کشوری که با آن روابط سیاسی بحرانی داریم چطور کاروان‌‌های ورزشی خود را به این کشور بفرستیم.

وی افزود: فدراسیون فوتبال عربستان در این فکر است که از AFC  تقاضای قرعه‌کشی مجدد را کند و در طی دو روز آینده مشخص می‌شود که چه کارر کنیم. در صورتی کنفدراسیون فوتبال آسیا این درخواست ما را قبول نکند ما چاره جز این نداریم که درخواست کنیم که بازی رفت و برگشت در کشوری بی‌طرف برگزار شود و این تصمیم به نظرم بدترین اتفاق برای ما است.

پیش از این هم رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با دو همتای خود تماس گرفته بود تا از آنها تقاضای هم‌دستی برای مبارزه علیه فوتبال ایران را کرده بود.

محمد النویصر به عنوان رئیس سازمان لیگ فوتبال عربستان در حالی این اظهارات مغرضانه را بیان می کند که روز گذشته مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ ایران از مسئولان فوتبال عربستانی درخواست کرده بود که به دور از توجه به مسایل سیاسی سعی کنند که موارد را فوتبالی و طبق قوانین AFC حل و فصل کنند.