به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، علی قربانی در مورد پیروزی 3 بر یک مقابل صبا گفت: بازی که خیلی خوب بود. نیمه اول توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و توانستم روی کار تیمی 2 گل در نیمه اول به ثمر برسانم. همه تیم زحمت کشیدند که ببریم البته صبا هم خوب بازی کرد ولی ما باهوش عمل کردیم.

 

او در مورد اینکه می‌توانست در بازی دیروز هت‌تریک کند ادامه داد: متاسفانه ضربه شدیدی به آشیلم خورد و نتوانستم به بازی ادامه بدهم البته مشکل خاصی وجود ندارد. شاید می‌توانستم بیشتر از 2 گل هم بزنم ولی قسمت نشد. در ضمن این دو گل را به همسرم تقدیم می‌کنم. امیدوارم دوباره گل بزنم و باز هم به همسرم تقدیم کنم.

 

این بازیکن در مورد اینکه نفت‌تهران با این پیروزی دوباره شرایط خوبی پیدا کرد می‌گوید: قبل از شکست مقابل تراکتور که تازه حقمان هم باخت نبود و به دلیل شرایط افتضاح زمین باختیم، 3 پیروزی پشت سر هم داشتیم و واقعا خوشحالیم که دوباره توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

 

قربانی در پایان در مورد اینکه با وجود رقیبان زیادی که وجود دارد نفت‌تهران می‌تواند دوباره خودش را بالا بکشد افزود: خیلی به این تیم امیدوار هستم تازه ما 5، 6 مصدوم داشتیم و با این حال توانستیم با جوان هایمان نتایج خوبی بگیریم. قرار است در این تعطیلات به اردوی خارج از کشور برویم و این مساله به اینکه ما بتوانیم روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم خیلی کمک می‌کند.