به گزارش پارس به نقل از تسنیم، پرویز مظلومی پس از برد استقلال مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: بازی خوبی بود. دنبال سه امتیاز و تفاضل گل بودیم و به همین دلیل هجومی بازی کردیم. در نیمه دوم می توانستیم گل‌های‌مان را افزایش دهیم اما شرایط به نحوی شد که نشد با این حال اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند و همچنین توانستند بعد از دو روز سردرگمی عملکرد قابل قبولی داشته باشند. در هر صورت ما تابع مقررات هستیم و هر چه سازمان لیگ بگوید عمل می‌کنیم اما متعقدیم با توجه به امکانات موجود، شرایط طوری نیست که نشود مسائل آب و هوا را پیش‌بینی کرد.

سرمربی استقلال ادامه داد: به نظر من می‌شد برنامه‌ریزی بهتری کرد. این بازی می‌توانست همان دیروز برگزار شود و بدین ترتیب تماشاگران بیشتری هم به ورزشگاه می‌آمدند چون وقتی چند بار برنامه را عوض کنند، تماشاگران سر در گم می‌شوند. امیدارم این اتفاق نیفتد که شب بخوابیم و صبح برنامه بازی‌ها را تغییر بدهیم.

مظلومی درباره عملکرد خط دفاعی این تیم گفت: ما از عملکرد خط دفاعی راضی بودیم. به هر حال 4 روز دیگر با ملوان بازی داریم و امروز نیز به همین دلیل به چند بازیکن استراحت دادم تا بازیکنان را برای دیدار بعدی آماده نگه دارم.

وی در خصوص عملکرد آرش برهانی و گلزنی این بازیکن عنوان کرد:‌ آرش همه تلاش خود را کرد. اینکه بازیکنان در خدمت تیم باشند خیلی مهم است. همه نفرات تلاش کردند تا تیم برنده شود و این مسئله در خون بازیکنان ما است.