به گزارش پارس به نقل از فارس، قبل از شروع مسابقه تیم‌های استقلال و سیاه‌جامگان هواداران تیم استقلال به شدت آرش برهانی را مورد تشویق قرار دادند و از این بازیکن به خاطر پیامی که روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود تشکر کردند.

هر چند حرکت آرش برهانی به مذاق پرسپولیسی‌ها خوش نیامده بود و حتی هواداران دو آتشه پرسپولیس انتظار انتشار چنین متنی را علیه‌شان از سوی مهاجم محبوب استقلال نداشتند اما از سوی دیگر طرفداران استقلال به شدت این بازیکن را حمایت کرده و با شعار «آرش گل بزنی، گل نزنی دوستت داریم» از مهاجم شماره 9 این تیم حمایت کردند.

*شعارهای معنادار طرفداران تیم استقلال نشان می‌داد آنها از این حرکت برهانی خوشحال شده‌اند.

*وحید طالب‌لو در غیاب مهدی رحمتی امروز مورد تشویق هواداران قرار گرفت و با شعار «وحید دست طلایی» تشویق شد. این بازیکن امروز وظیفه کاپیتانی تیم استقلال را هم بر عهده دارد.

*غلامرضا عنایتی که قبل از آغاز این فصل و با درخواست پرویز مظلومی از استقلال جدا شد قبل از شروع بازی به سمت سرمربی آبی‌پوشان رفت و برخورد گرمی با وی داشت. وی مظلومی را در آغوش کشید و سپس با تک‌تک نیمکت‌نشینان استقلال دست داد. ایمان موسوی و امیرحسین صادقی دیگر بازیکنانی بودند که از پرویز مظلومی رخصت گرفتند.

*میلاد فخرالدینی، جابر انصاری و وحید طالب‌لو بازیکنان بودند که قبل از شروع مسابقه به سمت فرهاد کاظمی رفته و با سرمربی سیاه‌جامگان خوش و بش کردند.

*محمد نوازی، ادموند اختر و مجید خدایی از مسئولین باشگاه استقلال نفراتی هستند که در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*مارکار آقاجانیان به نمایندگی از اعضای کادر فنی تیم ملی در جایگاه ویژه حضور دارد.

دیدار دو تیم استقلال و سیاه‌جامگان با نتیجه بدون گل در جریان است.