به گزارش پارس به نقل از فارس؛ جاسم کرار شب گذشته با انتشار نامه‌ای در صفحه اجتماعی خود باشگاه استقلال را تهدید به کسر امتیاز کرد و نکته جالب اینجا است که وی مدعی شده اموال او از خانه‌ای که در اختیارش بوده به سرقت رفته است.

در این خصوص با سرپرست باشگاه استقلال تماس گرفت که متن گفت‌وگوی وی را در زیر می‌خوانید:

 ماجرای کرار چیست؟ ظاهراً این بازیکن حتی وقتی از استقلال هم جدا می‌‌شود برای تیم دردسرساز است.

بحث کرار به اینگونه است که ما متعهد شدیم مالیات او را پرداخت کنیم چندین بار با او در این مورد صحبت کردیم و این بازیکن مدعی شد که خودش مبلغ 117 میلیون تومان مالیات را پرداخت کرده و این عدد را از باشگاه طلبکار است. ما از اداره مالیات استعلام گرفتیم و متوجه شدیم کرار مالیاتش را پرداخت نکرده و هیچ فیشی از اداره مالیات در اختیار ندارد.

 پس تکلیف چیست؟

کرار مدعی بود که مالیات سال 90- 91 خود را که مبلغ 116 میلیون و خورده ای بوده را پرداخت کرده و طبق توافق نامه ای که بین او و باشگاه استقلال صورت گرفت قرار بر این شد او فیش پرداختی خود را در اختیار باشگاه  قرار دهد و سپس کلید خانه ای هم که برای او اجاره شده بود بدهد. درحالی که ما منتظر بودیم او این فیش را در اختیار ما قرار دهد این اتفاق رخ نداد و خود باشگاه از اداره مالیات استعلام گرفت و مشخص شد کرار اصلا پولی بابت مالیات خود پرداخت نکرده است و از سویی کلید خانه را هم تحویل نداد. اکنون کرار مدعی کدام پول مالیات است؟ این مسئله دیگر به او مربوط نیست و خود باشگاه استقلال می داند و اداره مالیات و باشگاه این پول را باید به اداره مالیات بدهد و دیگر نیازی نیست به کرار تحویل دهد.

 اما این بازیکن مدعی است از خانه او سرقت شده و حتی مسئولان باشگاه را تهدید به شکایت کرده است.

در مورد عوض شدن قفل خانه و سیاه نمایی که کرار در صفحه اجتماعی خود آورده باید بگویم که این خانه در اجاره من به عنوان سرپرست باشگاه است و اجاره آن را هم خود باشگاه می دهد نه کرار که مدعی شده خودش اجاره آن را پرداخت می کند. وقتی خانه به نام من اجاره شده پس مالک هم من هستم و این اختیار را دارم که از آن استفاده کنم. وقتی کرار کلید خانه را تحویل نداد باشگاه با حضور نماینده های حراست وزارت ورزش، بنگاه معاملات املاک قفل خانه را عوض کرده و این مسئله صورت جلسه شد. خانه را هم تحویل پروپیچ دادیم. در منزلی که کرار ساکن بود هیچ اموالی از او نبوده که بخواهد کسی را متهم به سرقت کند. خانه مبله تحویل او شده بود و این بازیکن از خودش چیزی نداشت و تمام لوازمش برای باشگاه بود.  کرار دنبال سیاه بازی است و قطعا عده ای در ایران خط می دهند تا علیه باشگاه جوسازی کند. او دیگر بازیکن استقلال نیست و به صورت توافقی جدا شده و هیچ حق و حقوقی از سوی استقلال به کرار تعلق نمی گیرد.

 اما کرار ادعا دارد که با شکایت از استقلال کسر امتیاز می‌شود.

ما به کرار بدهی نداریم که بخواهد شکایت کند فقط تعهد داده‌ایم مالیاتش را پرداخت کنیم که این به ما (باشگاه استقلال) و اداره مالیات مربوط می‌شود.

 این بحث آلودگی هوا هم که برای باشگاه‌ها دردسر ایجاد کرده است.

همین‌طور است. تیم ما شب گذشته به اردو رفت و بازیکنان با لغو بازی به خانه‌ها برگشتند. آلودگی هوا مشکلی است که ما همه با آن دست به گریبان هستیم ولی امروز به جای بازی باید تمرین کنیم. باید فکری به حال این معضل کرد چون خطر برای سلامتی ورزشکاران وجود دارد. چاره‌ای هم نداریم اما فکر می‌کنم سازمان لیگ اگر بازی‌ها را لغو می‌کند عدالت را هم لحاظ کند. با این شرایط که بازی ما به روز شنبه موکول شده بازیکنان ملوان یک روز بیشتر از ما استراحت می‌کنند که این شرایط مساوی و عادلانه نیست.

 قرار نیست تیم در نیم فصل به اردو برود؟

هنوز مظلومی درخواستی از ما نکرده و اگر او درخواستی داشته باشد با توجه به شرایط باشگاه همه چیز را لحاظ می‌کنیم.

 ظاهراً امسال شرایط به شکلی پیش رفته که باشگاه کمتر مشکل مالی دارد.

با قول‌هایی که آقای سبک‌دست به ما داده ان‌شاءالله به زودی مبالغی به بازیکنان پرداخت می‌کنیم و تا تعطیلات نیم‌فصل سقف پرداختی را به 50 درصد می‌رسانیم.

جریان ماشین‌های چینی چیست؟

این مسئله بحثی است که اسپانسر خدمات آن را در نظر گرفته است. در هر صورت ما نمی‌خواهیم حقی از بازیکنان ضایع شود و این تسهیلاتی است که برای بازیکنان فراهم شده است اما زور و اجباری در آن نیست. ما هم به دنبال راهکار هستیم که به شکل قانونی آن را حل کنیم و ماشین‌ها را به قیمت روز محاسبه کنیم تا اگر کسی دوست داشت شرایط دریافتش فراهم شود. اگر هم بازیکنان نخواستند نزد ما بیایند و پول‌شان را بگیرند.

 ماجرای آکادمی و ریاست آن چه شد؟

ما گزینه‌های مختلفی داریم که طی جلسات آینده در مورد آن بحث خواهیم کرد. فعلاً آقای روشن و کرد نوری گزینه‌های ما هستند اما گزینه‌های دیگری هم مدنظر باشگاه است که ان‌شاءالله با بررسی جوانب آن را به اطلاع عموم خواهیم رساند.