به گزارش پارس به نقل از ایسنا، بایرن مونیخ در هفته هفدهم بوندسلیگا موفق شد با تک گلی که توماس مولر از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، برابر هانوفر به پیروزی برسد تا با 46 امتیاز و هشت امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا دورتموند قهرمان نیم فصل شود.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: می‌خواهم به بازیکنانم به خاطر بازی‌های درخشانی که به نمایش می‌گذارند و تلاش زیادی که نشان می‌دهند، تبریک بگویم. بسیار خسته بودیم، با این حال عملکرد خوبی داشتیم و سه امتیاز این بازی را هم به دست آوردیم.

او ادامه داد: بایرن در فصل جاری، بازیکنان آسیب دیده زیادی داشته است. در دو ماه اخیر، بازی‌های فشرده زیادی داشتیم و آسیب دیدگی بازیکنان، ما را خسته و اذیت کرد. امیدوارم در سال جدید، بازیکنان آسیب دیده بایرن برگردند و در بهترین شرایط قرار داشته باشند.

سرمربی اسپانیایی بایرن در پایان سخنانش گفت: دوست دارم نیمکت قدرتمندی داشته باشم تا بتوانم تصمیمات متنوعی بگیرم. بسیاری از بازیکنان را در شرایط کنونی در اختیار ندارم. با این حال، در دیدار برابر هانوفر هم به پیروزی رسیدیم و سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. در این دیدار تنها چهار بازیکن روی نیمکت داشتیم و این نشان می‌دهد وضعیت تیم‌مان خوب نیست و بازیکنان آسیب دیده زیادی داریم. به هر حال، مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم و امیدوارم در نیم فصل دوم، شرایط بهتر شود.