به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، مهدی رحمتی و حنیف عمران زاده از همان روزهایی که در استقلال با هم آشنا شدند ارتباط صمیمانه ای گرفتند و خیلی سخت می شد آنها را از هم جدا کرد .حتی در سال هایی که یکی از آنها بالاجبار اردوی استقلال را ترک کرد این ارتباط بیرون از اردوی آبی پوشان هم قطع نشد تا لقب داداشی ها برای آنها در نظر گرفته شود.

 

 

1

البته حنیف و مهدی رحمتی در این فصل که دوباره در استقلال هم تیمی شدند در چند مقطع با هم اختلاف نظرهای شدیدی پیدا کردند و درگیری های لفظی شان به سوژه محافل خبری تبدیل شد اما در هفته های گذشته رابطه خوب آنها نه تنها تقویت شده بلکه در مستحکم تر شدن ساختار تدافعی استقلال هم تاثیر مثبت گذاشته است به خصوص در جدال برابر صبای قم که هر دو نفر نمایش قابل قبولی ارائه دادند. البته داداشی های استقلال قبل از آغاز بازی گویا پیش بینی 10 نفره شدن زودهنگام را کرده بودند که این گونه راجع به اتفاقات بازی صحبت کرده و با تعجب می خندند!

 

نکته جالب این که حنیف در این بازی می رفت یک گل به خودی وارد دروازه استقلال کند که رحمتی به دادش رسید تا آنها آخر بازی هم مثل اول بازی لب شان خندان باشد.