به گزارش پارس به نقل از فارس، مهدی طارمی، در خصوص بازی امروز پرسپولیس مقابل راه‌آهن گفت: می‌دانستیم بازی سخت و سنگینی مقابل راه‌آهن داریم چرا که این تیم دونده و جنگنده است و بازیکنان جوان خوبی هم دارد. ما هم قبل از بازی هم می‌دانستیم که بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت، اما خدا را شکر که بردیم و خودمان را به جمع تیم‌های بالای جدول رساندیم. با این برد به نیم فصل دوم لیگ می‌رویم و امیدوارم که روند خوبی که آغاز کرده‌ایم ادامه داشته باشد.

وی درباره مصدومیتش در اواخر بازی اظهار داشت: موضوع خاصی نبود، فقط به دلیل دوندگی زیاد کمی دچار کشیدگی عضله شدم، اما مشکل خاصی ندارم.

طارمی درباره دو گلی که در این بازی به ثمر رساند تصریح کرد: باید بگویم من زحمت بچه‌ها را تبدیل به گل کردم، اما مهمتر از گلزنی من برد پرسپولیس بود که خدا را شکر به آن دست پیدا کردیم. البته خوشحال هستم که توانستم دو گل بزنم و برای تیمم مؤثر باشم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزبانی شهر قدس و زمین شهدای این شهر از این بازی ادامه داد: زمین که شرایط خوبی داشت و از طرف دیگر هم باید از این همه هوادار تشکر کنیم که به استادیوم آمدند و حضورشان این بازی را جذاب و گرم کرد. میزبانی خوبی امروز انجام شد و در کل همه چیز خوب بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که بردیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. البته هواداران مطمئن باشند که این روند خوبی که آغاز کرده‌ایم ادامه خواهد داشت.