به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: خوشبختانه تیم ما از شرایط روحی  روانی مناسبی برخوردار است و پس از بازی خوبی که مقابل سپاهان انجام دادیم، ادامه روند مثبتمان امیدواریم درباره این بازی باید بگویم که به هرحال سپاهان تیم قدرتمندی است و ما در خانه این تیم خیلی تلاش کردیم و حتی می‌توانستیم نتیجه بهتری هم کسب کنیم و در آن صورت شرایط عالی می‌شد.

 اما همین کافیست که مربیان از عملکرد ما راضی بودند و حالا به ادامه روند خوب چند هفته اخیر در مقابل پرسپولیس خوش بین هستم.

 وی در خصوص بازی این هفته مقابل سرخپوشان‌ پایتخت گفت: بازی خیلی سختی پیش روی ماست پرسپولیس در این فصل یک بازی شناور و زیبا ارائه می‌دهد و از حیث بازی تماشایی، بهترین تیم ایران است.

این تیم در هر بازی بالای 5 یا 6 موقعیت خوب گلزنی‌ خلق می‌کند و از جوانان فوق العاده و با تجربه‌های کارآمدی بهره می‌برد بدون شک روز جمعه سخت‌ترین بازی خواهد بود و البته پیش بینی یک بازی سرعتی و جذاب را دارم.

عبدی که خود سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد در این باره افزود:  من از کودکی پرسپولیس را دوست داشتم و البته سالهاست در مقابل تیم محبوبم بازی کرده‌ام و خیلی درگیر حساسیت این بازی نمی‌شوم ولی تا آخر عمرم هوادار پرسپولیس می‌مانم و امسال هم آرزو می‌کنم که این تیم قهرمان لیگ شود.

بازیکن سابق پرسپولیس همچنین پیرامون حضور سرخابی‌های سابق در ترکیب راه آهن و تاثیر آنها در بازی‌های مهم لیگ تصریح کرد: اینکه بازیکنانی با تجربه بازی پرسپولیس و استقلال در تیم ما حضور دارند به ما کمک زیادی می‌کند البته جوان‌های ما هم سابقه  حضور در تیم ملی امید را دارند و از این بابت مشکل چندانی نداریم هدف ما در حال حاضر رسیدن به شرایط مطلوب تا قبل از تعطیلات نیم فصل است.