به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، مهدی مهدوی کیا در ابتدا با اشاره به فرا رسیدن سال جدید گفت: سال نو را به همه هموطنان عزیر به خصوص هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. سلامتی و تندرستی را برای همه آرزو دارم و قهرمانی و سربلندی را برای پرسپولیس و هوادرانش. ما امسال تلاش خود را مضاعف می کنیم تا پرسپولیس از این فرصت طلایی استفاده کرده و با کسب قهرمانی در جام حذفی به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا به لیگ قهرمانان بازگردد.

مهدوی کیا درباره دور جدید تمرینات پرسپولیس، تصریح کرد: برای سفری چند روزه به اتفاق خانواده به شمال کشور آمده ام اما فردا در اولین جلسه در تمرین تیم حتما حضور خواهم یافت. من هم همچون سایر اعضای تیم عزم خود را جزم کرده ام تا به تیم کمک کرده و سهمی هر چند ناچیز برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی داشته باشم. در این راه هر کاری از دستم بیاید برای موفقیت تیم انجام خواهم داد و تلاش می کنم در تیم به یحیی کمک کنم.

کاپیتان پرسپولیس درباره خداحافظی و اشک هایش در برنامه نود به سایت باشگاه پرسپولیس، گفت: فکر می کنم خداحافظی ام از فوتبال در شرایط خوبی رقم خورد. حالا وقت کمک به تیم برای قهرمانی پرسپولیس است و من به هیچ چیز فکر نمی کنم جز قهرمانی تیم و سربلندی هواداران. برخلاف تصور خیلی ها باید بگویم اشک های ناخودآگاه من در برنامه نود هیچ ارتباطی با مسایل اخیر پرسپولیس نداشت. لحظه ای که داشتم درباره خاطراتم در تیم ملی و تشکر از مردم صحبت می کردم، این احساس به من دست داد که بعد از سال ها حضور در عرصه فوتبال ملی و باشگاهی در حال خداحافظی با

مردم هستم و نا خودآگاه گریه ام گرفت.

وی درباره حرف های گل محمدی در برنامه نود، گفت: در انتهای برنامه نود هم صحبت کردم، من همان شب با آقا یحیی تماس گرفتم و به ایشان گفتم که باید دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود اتفاقا به قول آقای رویاینان من هم بر این باور هستم که همه این اتفاقات زمینه ساز همدلی و اتحاد هر چه بیشتر در تیم پرسپولیس می شود و همه ما از فردا در کنار هم به هیچ چیز فکر نمی کنیم جز به قهرمانی پرسپولیس و پایان رساندن فصل و برپایی جشن قهرمانی.

کاپیتان پرسپولیس در پایان درباره اتفاقات اخیر در تیم داماش و وضعیت حریف پرسپولیس، گفت: ما فعلا به تیم پیکان و بازی پیشرو در لیگ فکر می کنیم. داماش هم تیم پر طرفدار و قابل احترامی است که امیدوارم مشکلات آن به شکل ریشه ای حل شود. با این وجود معتقدم آنها تیم خوبی دارند و این اتفاقات به هیچ عنوان موجب نخواهد شد که تیم داماش در نیمه نهایی جام حذفی حریف سرسختی برای ما نباشد. بنده نیز هر چند که بازی نخواهم کرد ولی به رشت خواهم رفت تا در کنار کادر فنی و بازیکنان باشم.